Sprawdzone sposoby na medytację

abcZdrowie.plZaktualizowano 
Nadmiar obowiązków i szybkie tempo życia sprawiają, że coraz trudniej jest nam znaleźć chwilę dla siebie. Rozwiązaniem może być medytacja – od czego ją zacząć?

Udana medytacja wymaga odpowiedniego przygotowania – warto zacząć od zrelaksowania się, zajęcia wygodnej pozycji, rozluźnienia ramion i uniesienia głowy lekko ku górze. Przed sesją medytacji nie powinniśmy jeść kalorycznych dań, które powodują senność, niewskazane jest również rozmyślanie o problemach w pracy lub osobistych. Medytację należy rozpocząć kilkoma głębokimi oddechami, następnie przez 10-15 minut należy wyłączyć się i nie myśleć o niczym. Zaleca się napinanie mięśni i rozluźnianie ich, odliczanie od 20 do 1, a także wizualizowanie sobie miłych zmian lub wydarzeń.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Partnerem serwisu jest

[

](http://portal.abczdrowie.pl)

Wideo

polecane: Flesz: Koniec gorszego jedzenia - żywność w Polsce, jak na zachodzie.

Materiał oryginalny: Sprawdzone sposoby na medytację - Warszawa Nasze Miasto

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3