We wrocławskiej galerii Sky Tower, twórca i projektant New Warsaw - Michał Koziołek, zaprezentował oficjalnie ukończony modelu współczesnej, kultowej Warszawy w skali 1:1. To kolejny etap budowy nowoczesnego pojazdu, nawiązującego do retrodesignu kultowego auta Warszawa 223.

Czytaj także

    Komentarze (2)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Ela (gość)

    Dlaczego nie napiszecie jaka jest prawda z New Warsaw i w jaki sposób będzie ona powstawać. A dokładnie to BMW M5 z pieczołowicie zaprojektowana przez niemieckich inżynierów karoseria i mechanika, zostanie pocieta w szopie u Bojara piła, a następnie bedzie pospawane na nowo. Czym to grozi każdy wie. I to "coś" ma jezdzic ponad 300 km/h ! A New Warsaw będzie się trzymać chyba głownie na szpachli i grubym lakierze. A to będzie dopiero początek problemów w New Warsaw. Jakie bedą inne, i jak będą one szokujące to widać wpisując na Google wyrazy bubel bojar. Twórcy New Warsaw niestety poszli ta droga i dali Bojarowi do cięcia i szpachlowania M5, co jest absurdem, aby w ten sposób przerabiac samonosne nadwozie, szczególnie w tak szybkim aucie. Potem Bojar da dużo szpachli i zywicy, a New Warsaw będzie się trzymała na grubości lakieru. Niech gosciu od Warszawy powie gdzie ona jest robiona, jeśli powie prawdę to będzie musiał użyć słowa Bojar. A to oznacza tylko jedna jakość... taka sama jak w Artiplast. To będzie przykre jak New Warsaw będzie pocietym szpachlowozem.....