Każdego dnia do pracy w tym rejonie Warszawy dojeżdża prawie 80 tysięcy osób. Remont najbardziej zakorkowanego odcinka Służewca miał ułatwić im codzienne zmagania z korkami, poszerzając ulice Marynarską o dodatkowy pas i przywracając na niej ruch tramwajowy. Niestety, inwestycja nie zakończy się na remoncie jednej ulicy.
Problem stanowią także rury i kable, które ciągną się kilometrami pod asfaltem w tej części Warszawy. Dopiero po ich przeniesieniu możliwe będzie położenie torów tramwajowych. Na to jednak, przynajmniej na razie się nie zanosi.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?