Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W kiosku nie doładujesz komórki Polkomtela

Redakcja
Od 1 września użytkownicy Simplusa, Samych Swoich i „36.6” będą mieli problem z zasileniem swoich komórek. Firmy Ruch S.A. i Kolporter przestały sprzedawać elektroniczne zasilenia do wszystkich telefonów, których operatorem jest Polkomtel.

O problemie pisaliśmy już na naszym portalu. Polkomtel wymówił z dniem 1 września umowy w sprawie sprzedaży elektronicznych doładowań do telefonów, bo chciał obniżyć prowizje ich dystrybutorom. – Nie widzimy zagrożenia dla naszej sieci sprzedaży w zakresie jakichkolwiek usług – zapewniał nas wtedy Adam Suchenek, rzecznik Polkomtela.

Ruch S.A. nie współpracuje już z Polkomtelem.

Zagrożenie jednak się pojawiło. Z Polkomtelem nie współpracuje już firma Ruch S.A. - W dniu 31 sierpnia 2009 r. uległa rozwiązaniu „Umowa sprzedaży Telekart w Terminalach” z Polkomtel S.A. Przedmiotem umowy była sprzedaż doładowań elektronicznych kart pre-paid – czytamy w raporcie zarządu spółki. - Od dnia 1 września 2009 r. do odwołania, nie będzie prowadzona sprzedaż hurtowa oraz detaliczna w sieci własnej (UAS) wszystkich produktów telefonii komórkowej firmy Polkomtel S.A. tj. starterów oraz doładowań kart pre-paid (kart zdrapek oraz doładowań elektronicznych) – informuje Ruch S.A.

Kolporter też nie udostępnia swoich terminali.

Doładowania nie kupimy już także u firmy Kolporter S.A. – Nie wynegocjowaliśmy umowy i sprzedaż doładowań do telefonów Polkomtela została wstrzymana we wszystkich naszych terminalach, w całym kraju – informuje Maciej Topolski, rzecznik Kolportera. – Czekamy w tej sprawie na ruch ze strony Polkomtela – dodaje.

Karty-zdrapki też mogą zniknąć

Polkomtel rozwiązuje też umowy w sprawie sprzedaży kart-zdrapek z doładowaniami. - Zarząd RUCH S.A. poinformował, że otrzymał wypowiedzenie umowy o dystrybucję towarów: starterów, a także doładowań kart pre-paid w formie zdrapek. Pismo wpłynęło 25 sierpnia 2009.

Zdrapki znikną z kiosków RUCH-u już 1 listopada.

Właściciele telefonów typu pre-paid obsługiwanych przez firmę Polkomtel są oburzeni tą sytuacją. – To kpina z klienta – mówi Alicja Kozińska, studentka, która od trzech lat korzysta z komórki w Simplusie. – Mam telefon na kartę, bo to ma mi ułatwiać, a nie utrudniać życie – podkreśla.

Polkomtel uspokaja.

Firma podkreśla, że stara się przede wszystkim zadbać o dobro swoich klientów. - Marże dystrybutorów doładowań usług pre-paid w Polsce są niespotykanie wysokie na tle innych rozwiniętych rynków telefonii komórkowej w Europie. Stąd też, w trosce o dobro klientów usług Simplus, 36i6 oraz Sami Swoi, Polkomtel postanowił wynegocjować nowe lepsze warunki – poinformował Adam Suchenek, rzecznik sieci Plus.

Niektórzy dystrybutorzy zasileń do telefonów zgadzają się z nowymi propozycjami Polkomtela. - Doładowania usług pre-paid oferowanych przez spółkę realizowane są tak jak zawsze. Polkomtel jest w trakcie negocjacji i ustalania z dystrybutorami doładowań pre-paid  ostatecznych warunków. Z częścią dystrybutorów nowe warunki zostały już ustalone –  uspokaja operator.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto