Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Warszawa 19115 kampania informacyjna Narzekaj. Zmieńmy Warszawę. Razem

Redakcja
Miejska linia telefoniczna 91115 ruszyła w listopadzie 2013 roku.
Miejska linia telefoniczna 91115 ruszyła w listopadzie 2013 roku. Mateusz Wróblewski / Polskapresse
Narzekaj. Zmieńmy Warszawę. Razem. Ruszyła kampania promocyjno - informacyjna projektu Warszawa 19115, której celem jest rozpowszechnienie jednego, wspólnego dla Urzędu Miasta, dzielnic i miejskich jednostek centrum kontaktu dla mieszkańców.

MIejskie call center linia 19115 ruszyła dwa meisiace temu i cieszy się wśród mieszkańców stolicy coraz większą popularnością.

Kampania Narzekaj. Zmieńmy Warszawę. Razem

- Często mówi się, że jedną z naszych charakterystycznych cech jest narzekanie. Chcemy, żeby Warszawa była pierwszym miastem w Polsce, w którym to narzekanie możemy wykorzystać do zmian na lepsze. Stąd hasło kampanii – mówi Jarosław Jóźwiak, dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej w ratuszu i dodaje - Mam nadzieję, że w ten sposób zwrócimy uwagę mieszkańców. Narzekaj, czyli zgłoś problem, a my go rozwiążemy. Powiedz nam, co trzeba zmienić, jak chciałbyś, żeby wyglądało twoje miasto.

W Warszawie „narzekanie” ma sens - w ciągu dwóch miesięcy od uruchomienia projektu Warszawa 19115 na 7,8 tys. interwencji mieszkańców ponad 6,3 tys. spraw zostało rozwiązanych. Stołeczny ratusz zachęca również do zgłaszania uwag i pomysłów dotyczących funkcjonowania miasta - w tym celu na portalu i w aplikacji Warszawa 19115 znajduje się okno „Zmień Warszawę”.

Czytaj także: Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Rusza call center dla warszawiaków

Warszawa 19115

Centrum Kontaktu z Mieszkańcami to wspólny dla całego miasta system komunikacji, za pośrednictwem którego mieszkańcy mogą uzyskać informację na temat funkcjonowania Urzędu Miasta i miejskich jednostek, usług (procedur i etapów realizacji spraw), planowanych wydarzeń, organizacji imprez kulturalnych czy remontów. Pod numerem 19115 zgłasza się sprawy wymagające interwencji administracji miejskiej. Wyjątek stanowią interwencje związane z bezpośrednim zagrożeniem życia, które obsługiwane są przez numer alarmowy 112.

Wprowadzenie jednego numeru 19115 to duże ułatwienie i oszczędność czasu dla osób chcących załatwić swoją sprawę w urzędzie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto