Ogromna, pomarańczowa reklama pojawiła się w poniedziałek na wschodniej elewacji PKiN. Umieszczono na niej reklamę numeru 19115 - telefon nowo uruchomionego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Projekt stanowi wspólne centrum kontaktu Urzędu Miasta, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Jego celem jest usprawnienie komunikacji między mieszkańcami a warszawskim samorządem.
"Jeden numer, tysiąc spraw" - tym hasłem Ratusz reklamuje najnowszą inicjatywę. Numer 19115 jest dostępny dla warszawiaków 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Pozwala mieszkańcom zasięgnąć informacji na temat aktualnych wydarzeń w stolicy, a także zgłosić każdą sprawę wymagającą interwencji administracji.
Zobacz też: PKiN ma 60 lat
Projekt stanowi realizację jednej z przedreferendalnych obietnic Prezydent stolicy, Hanny Gronkiewicz-Waltz, która obiecała usprawnić komunikację na linii mieszkańcy - Ratusz.
Ledwo projekt ruszył, reklama na PKiN już wzbudziła dyskusję. Razi nie tylko tych, którzy uważają, że Pałacu nie należy zasłaniać czymkolwiek. Według zasad przyjętych przez Ratusz dopuszczalne są bowiem wyłącznie dekoracje okolicznościowe z okazji ważnych wydarzeń o randze ponadlokalnej. Ciekawostką w świetle dyskusji staje się fakt, iż w ostatnim czasie z funkcji szefa wydziału estetyki zwolniono Tomasza Gamdzyka. Powód? Nie radził sobie z wielkoformatową reklamą...
Co myślicie o tej reklamie? Razi? A może nie aż tak bardzo...
Dziennik Zachodni / Wielki Piątek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?