- Przygotowaliśmy mapki w języku angielskim i chińskim. Jest to interesujący gadżet, powinien pozostać w rękach obdarowanych na dłużej - mówi Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta. - W Centrum Konferencyjnym znajduje się stoisko Warszawy, które jest obsługiwane przez Chinkę znającą język polski i angielski. Oprócz mapki można otrzymać płytkę z muzyką Chopina.
Jednak promocja w trakcie Olimpiady to nie koniec. Miasto pomyślało również o turystach, którzy odwiedzają Warszawę w wakacje. W kilku miejscach (m.in. przy Pałacu Kultury, w Łazienkach czy przy Muzeum Narodowym) staną specjalne urządzenia z logo miasta, służące do ściągnięcia elektronicznej wersji przewodnika po mieście. Użytkownicy telefonów obsługujących bluetooth będą mogli ściągnąć w kilka minut aplikację na swój telefon.
Na antenie TVN24 do końca sierpnia wyświetlany będzie film promujący Warszawę. Spot trwa 30 sekund i, jak twierdzi Ratusz, pokazuje stolicę Polski jako miasto dynamiczne, rozwijające się i przyjazne dla biznesu. Spot nosi tytuł „Możesz być dumny ze swojej stolicy”.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?