Wisłaki to pierwszy w Polsce crowdfunding modowy (zbieranie pieniędzy na określony cel). Ekoubrania zaprojektuje projektant Dominika Naziębły, nadruki ze zwierzakami na ubraniach stworzą ilustratorki Agata Dudek i Gosia Nowak. 5 zł z każdego ciuchu przekażą na wsparcie chronionych nadwiślańskich zwierzaków. Konsolidując warszawskie społeczności Wisłaki ruszają nad rzekę!



Ruszył unikalny na skalę krajową projekt finansowania społecznościowego (crowdfunding) marki modowej Wisłaki. Autorzy projektu Dominika Naziębły i Łukasz Gosławski niekonwencjonalnie wkraczają na rynek – to pierwszy w Polsce crowdfunding modowy, który zrealizują poprzez innowacyjne narzędzie własnego autorstwa - Crowdfunding Społecznie Odpowiedzialny. Z zebranych środków powstanie kolekcja ubrań z bawełny organicznej dla dzieci i dorosłych. Na ubraniach pojawią się ilustracje chronionych nadwiślańskich zwierząt autorstwa uznanych ilustratorek Agaty Dudek i Małgorzaty Nowak. Wartością marki Wisłaki jest społeczna odpowiedzialność, 5zł ze sprzedaży każdego ubrania zostanie przeznaczone na wsparcie chronionych gatunków zwierząt Ogólnopolskiemu Towarzystwu Ochrony Ptaków (OTOP).

Czytaj też: Święto Wisły 2014. Odpoczynek, sport i zabawa nad brzegiem rzeki [PROGRAM]

Opiekę merytoryczną nad projektem sprawuje Wislawarszawska.pl projekt Miasta Stołecznego Warszawy. Postępy w realizacji projektu Wisłaki można śledzić na profilu Wisłaki na Facebooku. A wesprzeć projekt do 21.09.2014r. na mintu.me.

Istotnych powodów dlaczego warto wesprzeć projekt Wisłaki i stać się jego fundatorem jest kilka. Oto reguły gry - nie lada ekogratka:
Po pierwsze, wsparcie zbiórki to równoczesne wsparcie ochrony nadwiślańskich zwierzaków. 5 zł z każdej wpłaty zostanie przekazane na realną ochronę zwierzaków OTOP-owi. To innowacyjny model stworzonego przez zespół Wisłaków Crowdfundingu Społecznie Odpowiedzialnego.

Co więcej, Partnerzy projektu ufundowali nagrody, które wspierający zbiórkę otrzymają w zamian za symboliczne wpłaty. Są to m.in :wegańskie pszysmaki na mieście, biokosmetyki czy bilet do teatru.

Innowacyjnne myślenie o crowdfundingu wyszło w projekcie Wisłaki poza Internet. W warszawskich lokalach i nadwiślańskich knajpach pojawią się takie uciechy jak koktajl Wisłak, lunch Wisłak czy wakeboarding. Kupując je, również wspomożecie zbiórkę oraz ochronę zwierzaków.

Celem projektantki Dominiki Naziębły i współautora projektu Łukasza Gosławskiego jest propagowanie ekologii na co dzień.
- Ekologia nie jest wydumanym sloganem, ekologia jest na co dzień - to to co jemy, czym się otaczamy, jak wyglądamy. W Wisłakach połączyliśmy nadwiślańskich aktywistów, warszawskie eko-miejsca. Działania proekologiczne potrzebują dużej mocy i nasz projekt daje takie możliwości wszystkim współautorom. Warszawiacy chcą być eko i jest to już swoisty trend. Projektem Wisłaki chcemy wspierać ekologiczną myśl i świadome decyzję na terenie Warszawy, a w przyszłości w kolejnych regionach kraju - mówią autorzy projektu Dominika i Łukasz.

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Zostaw e-mail, a my dostarczymy Ci najświeższych informacji

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!