Zorganizowany w ramach kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” piknik rodzinny był okazją nie tylko do świetnej zabawy w towarzystwie wodnego bohatera kampanii, ale także do skorzystania z konsultacji z dietetykiem i przekonania się, dlaczego picie wody jest ważne dla naszego zdrowia.
Niedzielny piknik spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców Wrocławia, którzy licznie przybyli w okolice Pergoli przy Hali Stulecia. Przez cały dzień dzieci poznawały świat wody wraz z maskotką programu – Zdrojkiem, natomiast rodzice i opiekunowie – poza uczestnictwem we wspólnej zabawie – mieli okazję porozmawiać z ekspertem na temat nawyków żywieniowych najmłodszych.
Wodny Dzień ze Zdrojkiem to jeden z elementów trzeciej edycji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Mamo, tato wolę wodę!”, której celem jest podkreślanie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz wspieranie rodziców i wychowawców w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.
Patronami merytorycznymi kampanii „Mamo, tato wolę wodę!” są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. W tym roku kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?