Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Wisła i Warszawa pojawiają się w dyskusjach internautów i...
fot. Grzegorz Jakubowski

Co robimy nad Wisłą? Sprawdź najbardziej uczęszczane miejscówki [RAPORT]

4. Pizza i sushi

Wisła i Warszawa pojawiają się w dyskusjach internautów i artykułach w serwisach internetowych ponad cztery tysiące razy tygodniowo. Gdyby osiągnięte w ten sposób dotarcie do odbiorców przełożyć na wydatki reklamowe, koszt promocji warszawskiego wybrzeża Wisły jako miejsca wypoczynku wyniósłby nawet 6 mln zł. Tematem Wisły powinny zainteresować się także marki. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, Polacy w komentarzach publikowanych "znad Wisły" najczęściej wymieniają marki piwa i napojów bezalkoholowych a także m.in. lodów, słonych przekąsek, czy pizzerii i restauracji, które dostarczają jedzenie w okolice popularnych plenerowych miejsc spotkań nad Wisłą. W czołówce gastronomii: pizza i… sushi.

Zobacz również

Maturzyści z II Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie zakończyli rok szkolny, FOTO

Maturzyści z II Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie zakończyli rok szkolny, FOTO

Uczniowie "różowego królestwa", czyli II LO w Malborku pożegnali się ze szkołą

Uczniowie "różowego królestwa", czyli II LO w Malborku pożegnali się ze szkołą

Polecamy

Botwinka z ziemniakami. Z przepisu mojej mamy wychodzi idealna!

Botwinka z ziemniakami. Z przepisu mojej mamy wychodzi idealna!

Profesor zaniepokojony zmianami w polskiej edukacji. Idziemy w złym kierunku

Profesor zaniepokojony zmianami w polskiej edukacji. Idziemy w złym kierunku

Jedyna w Polsce para czapli malgaskich zamieszkała w warszawskim zoo

Jedyna w Polsce para czapli malgaskich zamieszkała w warszawskim zoo