3 z 7
Poprzednie
Następne
Co robimy nad Wisłą? Sprawdź najbardziej uczęszczane miejscówki [RAPORT]
4. Pizza i sushi
Wisła i Warszawa pojawiają się w dyskusjach internautów i artykułach w serwisach internetowych ponad cztery tysiące razy tygodniowo. Gdyby osiągnięte w ten sposób dotarcie do odbiorców przełożyć na wydatki reklamowe, koszt promocji warszawskiego wybrzeża Wisły jako miejsca wypoczynku wyniósłby nawet 6 mln zł. Tematem Wisły powinny zainteresować się także marki. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, Polacy w komentarzach publikowanych "znad Wisły" najczęściej wymieniają marki piwa i napojów bezalkoholowych a także m.in. lodów, słonych przekąsek, czy pizzerii i restauracji, które dostarczają jedzenie w okolice popularnych plenerowych miejsc spotkań nad Wisłą. W czołówce gastronomii: pizza i… sushi.