Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Wadowice areną finału wojewódzkiego Turnieju z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku

Wadowice areną finału wojewódzkiego Turnieju z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku

Bulla papieska znaleziona w powiecie krasnostawskim

Bulla papieska znaleziona w powiecie krasnostawskim

Polecamy

Trudna do zauważenia przemoc psychiczna. Jak ją dostrzec i pomóc dziecku?

Trudna do zauważenia przemoc psychiczna. Jak ją dostrzec i pomóc dziecku?

Śniły ci się zęby albo zdrada? Zobacz, jak tłumaczą to eksperci od snów

Śniły ci się zęby albo zdrada? Zobacz, jak tłumaczą to eksperci od snów

Zmiana trenera w piłkarskim klubie z Krakowa po... 8 latach

Zmiana trenera w piłkarskim klubie z Krakowa po... 8 latach