Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Mecz AC Milan - Chievo Verona

Mecz Sevilla FC - Deportivo La Coruna

Polecamy

Electro-popowa grupa Kamp! pożegna się z fanami 27 kwietnia w Hype Parku [WIDEO]

Electro-popowa grupa Kamp! pożegna się z fanami 27 kwietnia w Hype Parku [WIDEO]

Nie wiesz, kiedy brać witaminę D? Eksperci wskazują na tę porę dnia

Nie wiesz, kiedy brać witaminę D? Eksperci wskazują na tę porę dnia

Gdzie można samodzielnie naprawiać samochód? Uwaga na mandaty

Gdzie można samodzielnie naprawiać samochód? Uwaga na mandaty