"Zeitgeist" (z niemieckiego "duch czasu") to coroczne podsumowanie roku w formie krótkiego wideo, które obejmuje najczęściej wyszukiwane hasła w wyszukiwarce Google oraz najważniejsze wydarzenia na naszym globie. Zeszłoroczny film obejrzano prawie 32 miliony razy.
Nie więc dziwnego, że opublikowany 12 grudnia tegoroczny film zainteresował internautów. Jest jednak jedno "ale".
Po kilku sekundach filmu orientujemy się, że nie dotyczy on tegorocznych wydarzeń. Oglądamy za to między innymi skok Felixa Baumgartnera, wygraną Lance'a Armsotrnga w Tour de France czy historyczne spotkanie Billa Clintona z Broysem Jelcynem. Dlaczego?
Wszystko wyjaśnia napis, który pojawia się na ekranie w ostatnich sekundach filmu "Właśnie doświadczasz, jak to jest być chorym na Alzheimera".
To kolejna głośna kampania fundacji Alzheimer Nederland, która zajmuje się chorymi na tę ciężką chorobę. Rok temu w sieci popularny był ich viral, w którym św. Mikołaj z czekolady po rozpakowaniu okazywał się wielkanocnym zającem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?