W ciągu dwóch lat na murze oporowym "patelni" pojawi się 20 murali wykonanych przez Good Looking Studio Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Warszawie. Jury wybrało ten projekt biorąc pod uwagę wymogi podane w regulaminie konkursu, w tym: " opis zawierający pomysł na przygotowanie i realizację murali; sposób finansowania realizowanych murali lub/i pozyskiwania sponsorów na ich realizację".
"Realizowane murale mają wywoływać pozytywne skojarzenia z Warszawą jako miastem otwartym i zachęcającym do działania - powinna je cechować wysoka wartość artystyczna i estetyczna" - mogliśmy przeczytać w regulaminie konkursu, który ogłoszony został 18 czerwca. Zgodne z cytowanym założeniem koncepcje, uczestnicy mogli wysyłać do 25 czerwca do godz. 11:00, a wyniki zostały podane do wiadomości publicznej już kolejnego dnia.
Warszawa do udziału w konkursie zapraszała podmioty, których działalność powiązana jest ze street artem. Zwycięzca otrzymał do swojej dyspozycji ściany "patelni" przy stacji metra Centrum do 1 lipca 2020 roku. W tym czasie będzie musiał wykonać na nich przynajmniej 12 murali własnego autorstwa oraz 8 według pomysłu miasta mających na celu promowanie kampanii miejskich bądź akcji społecznych.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?