Salony Inmedio znajdziemy w większości galerii handlowych i w przestrzeni dworców kolejowych. Inmedio Trendy to z kolei nowy koncept firmy Lagardere Travel Retail i Grupy Eurocash, który łączy funkcje saloniku prasowego oraz sklepu z alkoholami. Jeden z pięciu takich takich obiektów, które objęte były programem pilotażowym, możemy odwiedzić w Warszawie, przy ulicy Pruszkowskiej 19/21. Jak informuje portal wiadomościhandlowe.pl, testy nowej marki przebiegły zadowalająco, przez co wkrótce pojawi się zdecydowanie więcej sklepów Inmedio Trendy.
– Koncept pomyślnie zakończył etap testów i jest obecnie rozwijany. Jeszcze w tym roku planujemy otwarcie kolejnych placówek. Mamy wewnętrzne plany i cele dotyczące ekspansji, ale nie mówimy o nich głośno - powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Robert Imiołek, dyrektor sieci CVS z Lagardere Travel Retail Polska.
Inmedio Trendy ma w założeniu zespalać dobrze znaną ofertę Inmedio (bilety, prasa, książki, wyroby tytoniowe) z szerokim asortymentem alkoholi – tak piw rzemieślniczych, jak i mocniejszych trunków (wódka, likiery, whisky, rum czy brandy). Co więcej, klienci już teraz mogą tu zakupić tu również hot-dogi i kawę, a także dokonać przekazów pieniężnych Western Union i nadać paczkę poprzez kuriera.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?