W nowej taryfie ZTM nie ma biletów 90-minutowych, 7-dniowych, 14-dniowych oraz 30-dniowych imiennych na jedną linię.
– Powodem ich wycofania jest bardzo małe zainteresowanie pasażerów – uzasadnia wycofanie niektórych biletów Igor Krajnow z biura prasowego ZTM.
Znikają bilety, bo się słabo sprzedawały
Według danych spółki miesięczna sprzedaż biletu 7-dniowego, który kosztuje 32 lub 48 zł, w zależności od strefy, wynosiła tylko 34 tys. sztuk.
Jeszcze „gorzej” miało być ze sprzedażą innych likwidowanych biletów, m.in. 14-dniowych (9,7 tys. sztuk miesięcznie) czy 90-minutowych (5 tys. sztuk miesięcznie). Tymczasem według danych ZTM, co miesiąc w Warszawie kupowanych jest średnio 8,2 mln biletów.
Podwyżka i nowe kolory biletów
Od wtorku za bilet jednorazowy zapłacimy aż 3,60 zł, a za 30-dniową kartę miejską 90 zł. Na tej podwyżce się nie skończy. Zobacz ile będą kosztować bilety komunikacji miejskiej po podwyżkach.
Wraz ze zmianą cen bilety zmieniają też swój wygląd. Dotychczasowe białe kartoniki z paskiem pośrodku zostaną zastąpione przez kolorowe.
Czytaj również:**
Nowe bilety ZTM: kolorowe i… droższe**
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?