Modnie i rozsądnie
Jak się zwykło mówić, butów nigdy dość, dlatego warto uzupełnić swoją garderobę o jeszcze jedną lub nawet kilka par nowych butów, które będą zgodne z aktualnymi trendami. By zaoszczędzić czas i pieniądze, dobrze jest przejrzeć wcześniej modowe wybiegi i zapoznać się z nowymi pomysłami projektantów.
Czytaj także: Walizki podróżne pierwsza klasa [ZDJĘCIA]
Jakie buty będą modne tej jesieni?
Trwale i niezmiennie modne będą płaskie buty. Są wygodne i niezwykle uniwersalne – możemy je założyć zarówno do spodni czy bardziej swobodnego stroju, jak i do spódnicy czy sukienki. Wczesną jesienią warto postawić np. na buty satynowe, a zimą lepiej wybrać obuwie na wyższej podeszwie. Warto także zaopatrzyć się w płaskie buty sportowe, najlepiej wysokie adidasy oraz trampki. W tym sezonie projektanci postawili także na wysokie kozaki, sięgające za kolano lub do połowy ud. Trendem, który również pojawił się na wybiegach są buty na ekstremalnie wysokiej platformie oraz tzw. „traktorze”. Zadowolone będą też z pewnością fanki stylu retro, ponieważ tego typu obuwie również podbijało wybiegi. Najmodniejszymi fasonami będą te, posiadające pasek na kostce oraz botki nawiązujące do lat 40. W jesienno-zimowych trendach nie zabranie propozycji bardziej odważnych – modne będą buty niebanalne i ekstrawaganckie: w jaskrawych kolorach, z różnego typu ozdobami, takimi jak frędzle, futro, wyszukane obcasy, perły, cekiny czy sznurki.
**Czytaj także:
Trendy jesień - zima 2013/2014. Niezbędny dodatek - torebka [ZDJĘCIA]**
Na pierwszym planie własny styl
Niezależnie od tego, jakie są aktualnie obwiązujące trendy, pamiętajmy, że przede wszystkim liczy się nasz własny i indywidualny styl. W Centrach Outlet Factory każdy znajdzie coś dla siebie. Czerpmy więc inspiracje od projektantów, jednak nie traktujmy lansowanych przez nich trendów, jako obowiązującego wzorca, którego musimy się trzymać za wszelką cenę.
Marka Factory
Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce – Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64 500 m2. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą i największą siecią centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30% do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.
Centra Outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.
Chcesz wiedzieć więcej, to polub nas na:
ŻYCIE i STYL**Widziałeś fajną kolekcję, byłeś na pokazie mody, interesujesz się modą lub sam szyjesz kolekcje,
NAPISZ ARTYKUŁ, lub
DODAJ GALERIĘ ZDJĘĆ**
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?