- Cieszę się niezmiernie, że producenci odpowiadający za realizację kampanii telewizyjnej jednego z największych na naszym rynku portali ogłoszeniowo - usługowych, zdecydowali, żeby to właśnie moja osoba została twarzą tego unikatowego projektu na skalę ogólnopolską - komentuje Jarosław Milner. - To również uwieńczenie moich dotychczasowych - przyznaję szczerze - skromnych, ale charakterystycznych ról aktorskich. Mam nadzieję, że reklama spodobała się i przypadła do gustu wszystkim telewidzom, a z tego co widzę to także internautom, bo w sieci uzyskała imponujący wynik grubo ponad 2 milionów odsłon w niecały miesiąc.
Jak wygląda od kuchni udział w takim projekcie?
- Plan zdjęciowy trwał dwa dni, objechaliśmy przez ten czas kilka miejsc na terenie Warszawy - opisuje Jarosław Milner. - Wszystkie sceny wymagały ode mnie bardzo dużego skupienia, zaangażowania, oraz pracy ze świetnym reżyserem, a mowa tu o Tomaszu Kapuścińskim. Reżyser przystawał czasem na moje niektóre sugestie i pomysły, które wnosiłem do swojej roli, co była bardzo miłe. Nie było łatwych scen do odegrania, a po kilkudziesięciu dublach można było naprawdę się pomylić nawet w jednym, małym, krótkim i banalnym zdaniu... Co tutaj dużo mówić, praca od bladego świtu po późne godziny nocne ze wspaniałą ekipą ludzi.
Jarosław Milner to pochodzący ze Sławna 27-letni aktor, prezenter telewizyjny i lektor. Popularność przyniósł mu udział w I aktorskim talent- show w Polsce pn:”Zostań Gwiazdą Filmową”. Zadebiutował rolą „Syna Sławoja” w komedii polsko-francuskiej pt:”Ostatni klaps” w reżyserii Gerwazego Reguły. Aktor ma również na swoim koncie gościnne role w takich serialach jak: „Na Sygnale” czy „Na dobre i na złe” w TVP2.
Niedawno mogliśmy go zobaczyć jako gościa cyklicznego programu telewizyjnego „Wielki Test TVP o Podatkach” emitowanym „Na żywo” w TVP1, w którym to prezentował się w duecie z piosenkarką Zespołu „Brathanki”-Agnieszką Dyk.
Co dalej?
- Niebawem widzowie będą mogli zobaczyć mnie w roli księdza - zdradza Jarosław Milner. - To będzie w ramach jednej z kampanii telewizyjnych i internetowych.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?