Wybierz region

Wybierz miasto

    Zgłoś komentarz do moderacji

    PROTOKÓŁ RADY MIASTA z kontroli bieżącej działalności finansowej Prezydenta Miasta. Kontrolę przeprowadzono na podstawie Statutu Gminy Miejskiej Starogard Gdański, Rozdział VI – Zasady i tryb działania Komisji Rewizyjnej oraz w oparciu o plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2009 rok. Kontrolę przeprowadzili: Tomasz Walczak – Przewodniczący Zespołu Kontrolnego, Krzysztof Skiba – Członek Zespołu Kontrolnego Marek Jankowski – Członek Zespołu Kontrolnego Ryszard Gajda - Członek Zespołu Kontrolnego Józef Muchowski - Członek Zespołu Kontrolnego Kontrolę przeprowadzono w oparciu o upoważnienia z dnia 26.02.2009. Kontrolę przeprowadzono w dniach od 27.02.2009 r. do 06.03.2009 r. 3. Wydatki poniesione na zadania rzeczowe i majątkowe Zespół kontrolny podjął temat słuszności wydawania Biuletynu Informacyjnego Urzędu Miasta „Ratusz”. Zdaniem sekretarza Miasta Zbigniewa Toporowskiego roczne wydatki na wspomniane pismo wynoszą 51 000,00 zł, z czego koszty druku wynoszą 38 000,00 zł, zaś pozostałe 13 000,00 zł to wynagrodzenie dla lokalnego dziennikarza Krzysztofa Ł. Ponadto zespół kontrolny miał zastrzeżenia co do rachunku nr 312/01 na nazwisko Janusz R. za „zdjęcie dokumentujące zdarzenie w mieście” na kwotę 1000,00 zł. Urząd wypłacił 856,00 zł. Zdaniem sekretarza miasta w miesiącu styczniu podpisana została umowa z lokalnym dziennikarzem na usługę fotograficzną do Biuletynu Informacyjnego Urzędu Miasta „Ratusz”. Przelana kwota według sekretarza dotyczyła właśnie tej usługi.

    KOD

    Polecamy!