Wybierz region

Wybierz miasto

    Zgłoś komentarz do moderacji

    Dlaczego nie napiszecie jaka jest prawda z New Warsaw i w jaki sposób będzie ona powstawać. A dokładnie to BMW M5 z pieczołowicie zaprojektowana przez niemieckich inżynierów karoseria i mechanika, zostanie pocieta w szopie u Bojara piła, a następnie bedzie pospawane na nowo. Czym to grozi każdy wie. I to "coś" ma jezdzic ponad 300 km/h ! A New Warsaw będzie się trzymać chyba głownie na szpachli i grubym lakierze. A to będzie dopiero początek problemów w New Warsaw. Jakie bedą inne, i jak będą one szokujące to widać wpisując na Google wyrazy bubel bojar. Twórcy New Warsaw niestety poszli ta droga i dali Bojarowi do cięcia i szpachlowania M5, co jest absurdem, aby w ten sposób przerabiac samonosne nadwozie, szczególnie w tak szybkim aucie. Potem Bojar da dużo szpachli i zywicy, a New Warsaw będzie się trzymała na grubości lakieru. Niech gosciu od Warszawy powie gdzie ona jest robiona, jeśli powie prawdę to będzie musiał użyć słowa Bojar. A to oznacza tylko jedna jakość... taka sama jak w Artiplast. To będzie przykre jak New Warsaw będzie pocietym szpachlowozem.....

    KOD

    Polecamy!