Małgorzata Kożuchowska dzwoni do klientów sklepu CCC
"Cześć tu Małgorzata Kożuchowska, mam dla ciebie specjalną wiadomść" - usłyszeliśmy słodki jak miód głos w słuchawce. Małgorzata powiedziała nam, że ma dla nas specjalną wiadomość! "Mam dla Ciebie specjalną wiadomość, jako ambasadorka marki Lasocki chcę ci opowiedzieć, jak proste i wygodne są zakupy w ccc.eu" - tłumaczyła... Później opowiedziała, o tym że zakupy przez internet są łatwe i bezpieczne, a zwrot bez konieczności drukowania czegokolwiek można wykonać w ciągu 100 dni.
W ten sposób marka CCC walczy o klienta online. Podobnie, jak inne sklepy, sieć jest zamknięta z powodów ograniczeń w funkcjonowaniu wprowadzonych przez rząd podczas drugiej fali pandemii koronawirusa.
Automat z nagraniem głosu Małgorzaty Kożuchowskiej wybiera numery telefonów stałych klientów sklepu. Ale to nie jest jedyny pomył sieciówki na walkę o klienta. Jak donosi Business Insider. Grupa CCC ruszyła z nową usługą, zakładającą dostawę zamówienia pod drzwi klienta w ciągu 60 minut od jego złożenia, w oparciu o towar dostępny w sklepach fizycznych. Czyli dokładnie tak, jak przy zamawianiu pizzy.
Nowa usługa dostępna jest w Warszawie i ma być rozszerzona na inne aglomeracje. "- To innowacja na skalę rynku, nikt nie realizuje dziś zamówień w tak krótkim czasie pod same drzwi. Wyszliśmy z założenia, że skoro pizza może być przywożona do domu w kilkadziesiąt minut, to buty również. Na razie testujemy to rozwiązanie w Warszawie, ale docelowo jeśli usługa się przyjmie, chcemy wprowadzić ją we wszystkich większych aglomeracjach miejskich - mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. rozwoju omnichannel w CCC" - czytamy w Business Insider.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?