Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Kolejny skradziony defibrylator AED. Policja szuka sprawców

Kolejny skradziony defibrylator AED. Policja szuka sprawców

W Galerii Refektarz na nowej wystawie podziwiać można prace Anny Bem-Boruckiej

NOWE
W Galerii Refektarz na nowej wystawie podziwiać można prace Anny Bem-Boruckiej

Polecamy

Kudłocek, Bachleda, Prosiontko. Znani bohaterowie w góralskiej odsłonie

Kudłocek, Bachleda, Prosiontko. Znani bohaterowie w góralskiej odsłonie

Reprezentacyjny obrońca wzmacnia Comarch Cracovię

Reprezentacyjny obrońca wzmacnia Comarch Cracovię

Nowy napastnik Comarch Cracovii, ostatnio grał w Tychach

Nowy napastnik Comarch Cracovii, ostatnio grał w Tychach