14 września, wraz z otwarciem Galerii Północnej w Warszawie, Sephora otwiera swoją 95. perfumerię. Z okazji otwarcia Sephora przygotowała dla klientów liczne atrakcje i niespodzianki. W nowo otwartej perfumerii każdego dnia skorzystać będzie można z bezpłatnych usług makijażowych, m.in. dowiedzieć się jak zrobić smokey eye, makijaż dzienny oka czy perfekcyjną kreskę na powiece, a także ultra modny makijaż ust w matowym, ciemnym odcieniu.
Perfumerie Sephora to najgorętsze nowości i fantazyjnie szeroka oferta kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie aż kilkanaście tysięcy niezwykłych produktów. W nowo otwartej perfumerii każdego dnia skorzystać będzie można z bezpłatnych usług makijażowych, m.in. dowiedzieć się jak zrobić smokey eye, makijaż dzienny oka czy perfekcyjną kreskę na powiece, a także ultra modny makijaż ust w matowym, ciemnym odcieniu.
W nowej perfumerii Sephora warto stawić się wcześnie! Na pierwszych klientów będą czekać gorące nowości i limitowane produkty, m.in. palety Textured Palette Rose Gold Huda Beauty, słynnej marki założonej przez blogerkę i influencerkę, Hudę Kattan, specjalizującej się w fantastycznych płynnych pomadkach i paletach cieni. Będą też palety marek Becca, Zoeva i Urban Decay. W nowej perfumerii będzie można je kupić wyjątkowo tylko przez 1 lub 2 dni, do wyczerpania zapasów.
Sephora ma też gratkę dla wszystkich fanek makijażu, które już nie mogą się doczekać pojawienia się na jej półkach marki Kat Von D. – w nowej perfumerii będzie można kupić limitowaną serię palety, która powstała w wyniku współpracy zaprzyjaźnionych kreatorów marek Kat Von D. i Jerroda Blandino z Too Faced. Ta paleta to przedmiot pożądania milionów dziewczyn na całym świecie.
Prezenty na otwarcie
Przy dowolnym zakupie pierwszych 100 klientów otrzyma w prezencie pełnowymiarowe maseczki Sephora. Wiele marek przygotowało upominki dodawane do zakupów, m.in. Becca, Rituals, Clarins, Dior i Esteé Lauder. Będą również bezpłatne 15 minutowe mini metamorfozy i konsultacje, z których można korzystać bez zapisów. Na eksperckie porady makijażowe i pielęgnacyjne zapraszają też luksusowe marki.
Sephora zaprasza do zabawy! Przez cały dzień grał będzie DJ, a co godzinę wystąpi grupa akrobatyczno-taneczna. Klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie za pomocą interaktywnego lustra działającego jak fotobudka. Fotki można drukować i udostępniać w social mediach lub na Beauty Board, koniecznie z hashtagiem #SephoraPolska. Za każde udostępnienie w prezencie balsam do ust Kiss me Balm!
Z okazji otwarcia nowej perfumerii Sephora mamy dla Was konkurs!
Co zrobić, żeby wygrać?
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Jaki kosmetyk marki Sephora jest Twoim ulubionym i dlaczego” i wysłać maila na adres [email protected] w tytule wiadomości wpisując SEPHORA.
Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone. Zwycięzca pierwszej nagrody otrzyma darmową lekcję makijażu o wartości 199 zł do wykorzystania przez 6 m-cy w Galerii Północnej oraz voucher o wartości 300 zł do sieci perfumerii Sephora. Jury przyzna również cztery wyróżnienia, których autorzy otrzymają voucher o wartości 300 zł.
Konkurs trwa do 26 wrzesnia, do godz. 23.59
Regulamin konkursów: sprawdź TU.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?