Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zarząd Transportu Publicznego będzie zarządzał Punktami Sprzedaży Biletów. Uruchomi również uzupełniającą kontrolę biletów w MPK

Ewa Wacławowicz
Ewa Wacławowicz
Anna Kaczmarz / Dziennik Polski / Polska Press
Od 1 lipca Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie przejmie dotychczasowe Punkty Sprzedaży Biletów od Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji oraz przekształci je w Punkty Obsługi Pasażerów. Dodatkowo ZTP uruchomi uzupełniającą kontrolę biletów w pojazdach Komunikacji Miejskiej w Krakowie.

Jak informuje w komunikacie Zarząd Transportu Publicznego, "w związku z przejęciem Punktów Sprzedaży Biletów i przekształceniem ich w Punkty Obsługi Pasażerów Komunikacji Miejskiej w Krakowie (POP KMK), a także z powodu konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac organizacyjnych, w piątek 30 czerwca oraz poniedziałek 3 lipca 2023 r. wszystkie punkty będą nieczynne".

Ponadto, Punkt Obsługi Pasażerów przy Dworcu Głównym Wschód zostanie przeniesiony obok nowej lokalizacji Punktu Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej. W lipcu ten punkt będzie nieczynny, a o jego ponownym otwarciu ZTP będzie informować w najbliższym czasie.

W Punkcie Obsługi Pasażerów KMK dostępne będą takie usługi jak:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej,
  • realizowanie doładowań kart miejskich biletami okresowymi,
  • wyrabianie duplikatów kart mieszkańca ze zdjęciem,
  • rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich.

ZTP, jako organizator transportu uprawniony jest do prowadzenia w pojazdach Komunikacji Miejskiej dodatkowych kontroli dokumentów przewozu, nie objętych zakresem umowy z obecnym wykonawcą czyli firmą Rewizor. I tak też postanowił. Od lipca część kontrolerów ZTP również będzie sprawdzać bilety w tramwajach i autobusach w Krakowie.

"Świadczenie tych usług wewnątrz Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie daje większą kontrolę nad jakością i spójnością usług. Jednostka może ustalać wytyczne, standardy i procedury, które muszą być przestrzegane przez jej personel, co pozwoli na szybsze reagowanie w przypadku ewentualnych uchybień. Może również zapewniać odpowiednie szkolenia pracownikom, które przełożoną się na wysoką jakość obsługi pasażerów. Kontrola oraz podnoszenie jakości prowadzonych usług jest kluczowa dla budowania zaufania pasażerów i utrzymania pozytywnego wizerunku organizatora transportu" - informuje ZTP.

Czy technologie niszczą psychikę dzieci?

od 16 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto