AdBuster to znany youtuber, który sprawdza, ile prawdy jest w reklamach. Poznań po raz kolejny stał się areną jego konfrontacji (Czytaj więcej: AdBuster z Poznania obala reklamowe mity).
9 sierpnia na Starym Rynku pod pręgierzem pojawił się AdBuster z całym kartonem chipsów. Poznaniacy byli testowani, czy potrafią prawidłowo odgadnąć smaki serwowanych chrupków. Za prawidłowe odpowiedzi można było wygrać koszulkę.
Na konfrontacji pojawiła się słynna asystentka AdBustera - Grażynka, która zyskała popularność, po ostatniej konfrontacji z Coca-Colą (Czytaj więcej: A Ty odróżnisz coca-colę zero od zwykłej coca-coli?). Tym razem nietuzinkowa osobowość pomocniczki, również zwracała uwagę. Grażynka błysnęła m.in. nieznanym dotąd powiedzonkiem: "Z pełną buzią się nie je".
Następnie AdBuster pytał przechodniów, jakie chipsy smakują im najlepiej. Chciał sprawdzić, czy czasem opakowanie, czyli marka, nie wpływa na oceny konsumentów.
Jaki były wynik tej konfrontacji? Zobacz na filmiku "Chipsy o smaku czipsy".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?