Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Agencja Interaktywna ClearSense oraz Google Polska będą szkolić warszawskich przedsiębiorców

redakcja
mat. prasowe
Agencja Interaktywna ClearSense, Autoryzowany Partner MSP Google AdWords, po raz drugi realizuje cykl bezpłatnych konferencji adresowanych w szczególności do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Już 16 kwietnia w Warszawie odbędzie się największa konferencja realizowana w ramach wiosennej edycji projektu. Udział w niej weźmie nawet 200 przedsiębiorców z sektora MSP z Mazowsza.

Akademia e-Marketingu ClearSense to jedyny bezpłatny projekt szkoleniowy o ogólnopolskim zasięgu. Zainteresowanie tematyką marketingu internetowego jest bardzo duże. W stosunku do poprzedniej edycji ilość uczestników zwiększy się o ponad 50%. W ramach jesiennej edycji udało się przeszkolić niemal 500 przedsiębiorców. W dotychczas zrealizowanych szkoleniach edycji wiosennej udział wzięło już 260 uczestników, a przed nami konferencje w Warszawie, Bydgoszczy, Katowicach, Częstochowie i Oławie. Dowodzi to, że rośnie świadomość polskich przedsiębiorców ogromnej wartości marketingu internetowego i zainteresowanie możliwościami działań w tym obszarze.

Celem Akademii ClearSense jest zapoznanie uczestników z podstawowymi narzędziami e-marketingu. Uczestnicy Akademii będą mieli okazję posłuchać i porozmawiać na temat aktualnych trendów w e-marketingu, zasad budowania strategii obecności w sieci, potencjału wyszukiwarki Google™, dowiedzą się, które elementy e-marketingu pasują najlepiej do profilu prowadzonej przez nich firmy, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne w Internecie i dlaczego warto mierzyć ich efekty.

- To wiedza, która wciąż się tworzy, ewoluuje, więc trudno jej szukać w dostępnych podręcznikach. Prezentujemy naszym słuchaczom najbardziej aktualne informacje podane w przystępny sposób, poparte ogromnym doświadczeniem świetnego zespołu specjalistów ClearSense. Nasza agencja może pochwalić się współpracą z www.akademiaclearsense.pl niemal 6000 Klientów z sektora MSP. A każdy przypadek jest inny. Dlatego wiemy o czym mówimy - podkreśla Piotr Strzałkowski, prezes zarządu ClearSense.

Najbliższa konferencja odbędzie się już 16 kwietnia w Warszawie.
Podstawowe informacje:
Akademia e-Marketingu ClearSense,
Termin: 16 kwietnia 2015
Czas trwania: 9.00– 15.30
Miejsce: Centrum Konferencyjne Legii Warszawa, Klub Biznesowy, Sala Silver
Udział bezpłatny

Zgłoszenia: www.akademiaclearsense.pl

Akademia to doskonała okazja do wymiany doświadczeń z zakresu e-marketingu, a także możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych. Każdy uczestnik spotkania otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat Akademii ClearSense.

Najbliższe konferencje:
Warszawa 16 kwietnia 2015
Częstochowa 21 kwietnia 2015
Bydgoszcz 29 kwietnia 2015
Oława 5 maja 2015
Katowice 27 maja 2015

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Akademii: www.akademiaclearsense.pl.

SZKOLENIA SĄ PROWADZONE PRZEZ DOŚWIADCZONYCH TRENERÓW ORAZ SPECJALISTÓW:

Łukasz Lewczuk - pasjonat SEO i SEM, praktyk i teoretyk dobrego, białego internetu, wieloletni freelancer. Na co dzień Head of SEO w agencji interaktywnej ClearSense. SEO-wychowanek Cezz'yego.

Monika Wołkowicz – Wyszomirska - Social Media Manager w ClearSense. Od 2011 r. praktyk strategii w mediach społecznościowych dla MŚP, szczególnie na Facebooku. W ClearSense zarządza działem zajmującym się tworzeniem i wdrażaniem strategii w mediach społecznościowych dla Klientów ClearSense.

Honorata Lemiesz-Przywara - Training & Business Development Manager z 9-cio letnią praktyką w sprzedaży, specjalizująca się w projektach dotyczących tworzenia, rozwoju i podnoszenia efektywności pracy działów sprzedaży.

Anna Pszczółkowska - Training & Business Development Partner ClearSense. Posiada 11-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży, specjalizacja w zakresie rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Mariusz Dawidziuk - certyfikowany Trener Google AdWords. Od 2009 roku skutecznie zarządza budżetami reklamowymi, planuje i realizuje najbardziej efektywne kampanie dla strategicznych klientów ClearSense.

Piotr Dębski - CMO w ClearSense. Praktyk z 15 letnim doświadczeniem w branży Internetowej. Odpowiedzialny za strategię, wdrażanie i nadzór nad realizacją planów marketingowych ClearSense.

Marcin Durzyński - Dyrektor Sprzedaży ClearSense. Z branżą interaktywną związany praktycznie od początku jej obecności na polskim rynku reklamy. Manager i strateg z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem handlowym. Skutecznie projektuje i rozwija z sukcesem struktury i procesy sprzedaży. Z ClearSense związany od 2010 roku.

WYDARZENIU PATRONUJĄ:

IAB POLSKA, naszemiasto.pl, mambiznes.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto