Akcja Biegam, Bo Lubię w Warszawie. Sprawdź, gdzie potrenujesz za darmo!

tsz
Akcja Biegam, Bo Lubię w Warszawie. Sprawdź, gdzie potrenujesz za darmo! materiały prasowe
W ramach akcji Biegam, Bo Lubię darmowe regularne treningi biegowe na stadionach odbywają się w ponad 80 lokalizacjach w całej Polsce – od Warszawy po Wydminy na Mazurach. O idei całej akcji porozmawialiśmy z Grzegorzem Zwierzchoniem, jednym z warszawskich trenerów, który m.in. przygotowywał zawodników do startu w Biegu Powstania Warszawskiego.

Jeśli jesteś zainteresowany patronatem naszemiasto.pl – napisz pod adres patronaty@naszemiasto.pl
Jeśli chciałbyś zrobić projekt niestandardowy z naszemiasto.pl – napisz pod adres projektyspecjalne@naszemiasto.pl

Treningi Biegam, Bo Lubię w Warszawie odbywają się w następujących miejscach:

Agrykola, ul. Mysliwiecka 3/5/7. Poniedziałek 20:00
AWF Akademia Wychowania Fizycznego ul.Marymoncka 34. Sobota 9:30
SKRA Stadion lekkoatletyczny "Skra", ul. Wawelska 5. Sobota 9:30
Targówek Stadion OSiR Targówek, ul. Łabiszyńska 20. Sobota 9:30
BOS Białołęka ul. Strumykowa 21. Niedziela 9:30

Czym jest akcja "Biegam bo lubię"?
Grzegorz Zwierzchoń: To darmowe treningi na stadionach lekkoatletycznych, których celem jest rekreacja społeczeństwa, odbywają się na ogół w każdą sobotę od godziny 9.30.

Kto może na nie przyjść?
Treningi są przeznaczone dla wszystkich: początkujący dowiedzą się jak biegać prawidłowo, a zaawansowani też nauczą się czegoś nowego. Każdy jest mile widziany, niezależnie od poziomu sportowego.

Czego na przykład nauczy się początkujący, który przyjdzie na taki trening?
Amatorzy nauczą się prawidłowej rozgrzewki i rozciągania, dowiedzą się, jakie ćwiczenia oprócz biegania wykonywać, żeby nie złapać kontuzji, jak trenować bezpiecznie, a nie tylko podążać za modą, która się teraz wytworzyła.

Jaką radę dałby Pan początkującym biegaczom, którzy wystartują w Biegu Powstania Warszawskiego?
Absolutnie podstawowa rada: nie zapomnieć o rozgrzewce. Po drugie: nie zaczynać za szybko. To są co prawda dwa krótkie dystanse, ale musimy pamiętać, że na końcu czeka nas srogi podbieg. Jeśli zaczniemy za mocno, końcówka biegu nie będzie przyjemna i możemy nie wytrzymać tego tempa, które sobie narzuciliśmy. Dlatego radzę zacząć w komfortowym tempie, z którym czujemy się dobrze i dopiero z czasem zacząć przyspieszać.

Tokio Flesz 1

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie