W ramach przygotowania do drążenia pod placem Defilad konieczna była wymiana ostrzy głowicy. Zasada przejścia tarczy przez obiekt jest zawsze taka sama – TBM układa tylko dolne tubingi i odpychając się od nich porusza się do przodu.
Zobacz: Powstaje stacja Nowy świat. Na razie na Świętokrzyskiej wielka dziura [ZDJĘCIA]
Teraz Anna wykonuje prawie 400-metrowy łącznik tunelowy. Będzie to jednotorowy tunel łączący I i II linię podziemnej kolejki. Całkowita długość łącznika technicznego wyniesie 551 m. Maksymalne pochylenie torowiska w tunelu to 3,48 proc. Oznacza to, że przyszły tabor metra przeprawiany w kierunku stacji Kabaty, będzie musiał wspiąć się i pokonać kilkumetrową różnicę głębokości między tunelami I i II linii.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?