Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Apetyt na miasto. Przyjdźcie na festiwal dla miłośników dobrego jedzenia

Piotr Wróblewski
Lubisz kuchnię światową? Przyjdź na festiwal dla miłośników dobrego jedzenia
Lubisz kuchnię światową? Przyjdź na festiwal dla miłośników dobrego jedzenia mat. pras.
Smak, klimat i zdrowie - to hasła festiwalu „Apetyt na miasto”. W 40 warszawskich restauracjach skosztujemy kuchni z całego świata. Już teraz można nabyć kupony promocyjne.

Aptetyt na miasto, 20-26 kwietnia, Warszawa, 40 restauracji, cena: 39 zł


Kuchnia miejska kojarzy się przede wszystkim z restauracjami. Partnerzy biznesowi, ale przede wszystkim przyjaciele i całe rodziny spędzają coraz więcej czasu w lokalach gastronomicznych. Akcja „Apetyt na miasto” promuje celebrację posiłków i poznawanie nowych smaków. Organizatorzy zaprosili 120 restauracji z całego kraju, by między 20 a 26 kwietnia stworzyły specjalne menu. W ramach festiwalu zjemy 3-daniowy posiłek za 39 zł.

- Wszędzie na świecie dużo częściej chodzi się do restauracji niż w naszym kraju. Chcemy to zmienić, zaktywizować do wychodzenia z domu i jedzenia „na mieście”. Nie tylko, od święta, ale także na co dzień, np. na lunch. Dlatego „Apetetyt na miasto” trwa cały tydzień, a nie tylko weekend - mówi Aleksandra Pawlińska, pomysłodawca akcji.

Szefowie kuchni przygotują specjalne menu. Będziemy mogli zjeść rzeczy, których na co dzień nie ma w jadłospisach. Jeżeli chcecie wziąć udział w festiwalu, musicie zarejestrować się na stronie apetytnamiasto.pl i wykupić specjalny voucher. Aplikacja wystartuje 8 kwietnia, punktualnie w samo południe. W internecie znajdzie się także pełna lista lokali, które biorą udział w imprezie.

Poza gastronomią, uczestnicy akcji mogą skorzystać z licznych zniżek, od partnerów „Apetytu na miasto.” Wśród promocji są tańsze bilety do teatrów, kin czy promocje na książki w księgarni. To początek większego programu, który według organizatorów zaktywizuje mieszkańców miast.

- Na przyszłość, chcielibyśmy żeby, poza restauracjami, dołączyły do nas podmioty kulturalne, o podobnej grupie docelowej. Kina studyjne, galerie, showroomy czy księgarnie. Tym samym zachęcamy do wychodzenia z domu i korzystania z dobrodziejstw miasta. Dzięki temu możemy zmienić także naszą kulturę jedzenia - przyznaje Aleksandra Pawlińska.

Sprawdźcie też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Instahistorie z VIKI GABOR

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto