Aplikacja Mobilny Pasażer przekazuje na bieżąco wiadomości zgodnie z ustawieniami wskazanymi przez pasażera, czyli na wybranych odcinkach, o wyznaczonych godzinach i we wskazanych dniach tygodnia. Aplikacja na smartfony korzysta z informacji pochodzących z systemu SEPE (System Ewidencji Pracy Eksploatacyjnej), którego właścicielem jest zarządca infrastruktury, spółka PKP Polskie Linie Kolejowe."Mobilny Pasażer" oprócz automatycznego powiadamiania o opóźnieniach, umożliwia przesyłanie szerokiego zakresu informacji m.in. o utrudnieniach, zmianach w rozkładzie jazdy i innych kwestiach dotyczących działalności firmy.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?