Od września nie będziemy już jeździć do Arkadii. Największe – pod względem powierzchni – centrum handlowe w Warszawie modyfikuje swoją nazwę na Westfield Arkadia. To efekt globalnej polityki Unibail-Rodamco-Westfield do której należy kompleks przy Rondzie Radosława.
– Jesteśmy dumni, że właśnie Arkadia znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich centrów, spełniających kryteria sygnowania najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym szyldem na światowym rynku nieruchomości handlowych. Tym samym zostały docenione piętnastoletnie działania w zakresie zarządzania obiektem pod względem inwestycyjnym i marketingowym – opowiada Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield na Polskę.
Firma Westfield została nabyta przez właścicieli Arkadii w zeszłym roku. To globalna marka centrów handlowych o podwyższonym standardzie. Jej sklepy znajdują się m.in. w centrum Londynu, w Kalifornii czy w World Trade Center w Nowym Jorku. Po przejęciu grupa Unibal-Rodamco zaczęła dostosowywać pozostałe sklepy do poziomu oferowanego przez wspomniane Westfield'y.
Nową nazwę we wrześniu 2019 roku zyska dziesięć flagowych obiektów grupy, w tym Arkadia. Pozostałe znajdują się we Francji (7), Czechach i Szwecji. Trwa również budowa dwóch nowych Westfield'ów w Holandii i Niemczech.
POLECAMY TEŻ:
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?