Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bielany to nie Żoliborz - dzielnica promuje się nowym filmem

Rafał Babraj
Rafał Babraj
Uniwersytet, metro i nowe obiekty sportowe – to tylko niektóre atuty, którymi w filmie, promującym Bielany chwali się dzielnica.

Mediateka na Bielanach już otwarta [zdjęcia]


- Chcieliśmy pokazać warszawiakom, że Bielany to ładne, przyjazne i dobre do życia miejsce – mówi MM-ce Kacper Pietrusiński, wiceburmistrz dzielnicy. – Z naszych obserwacji i rozmów z mieszkańcami wynika, że wiele osób myśli, że Bielany to ciągle Żoliborz. A więc ten film to kolejna cegiełka do budowy naszej lokalnej samoświadomości – dodaje.

Pracownicy urzędu zagrali za darmo

Film zrobiła firma zewnętrzna, a jego koszt to ok. 10 tysięcy złotych. Wzięli w nim udział mieszkańcy dzielnicy, głównie pracownicy urzędu i ich rodziny. Wszyscy wystąpili za darmo.

- Nie zatrudnialiśmy aktorów, więc szukaliśmy osób, które chciałyby nam pomóc w tym przedsięwzięciu. W ramach podziękowań wręczyliśmy im różne gadżety związane z Bielanami, ponad to jako pierwsze mogły obejrzeć efekt swojej pracy – mówi Pietrusiński.

Dzielnica chwali się między innymi Laskiem Bielańskim, pierwszą w stolicy Syrenką (kompleks sportowo-rekreacyjny), Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego czy też nowym urzędem dzielnicy. A pokazać można było jeszcze więcej, chociażby otwartą niedawno, nowoczesną Mediatekę.

- Chcieliśmy, żeby całość była dynamiczna i dość krótka, dlatego nie mogliśmy zamieścić wszystkiego co warto zobaczyć – mówi Pietrusiński.

Trwający nieco ponad minutę materiał w ciągu kilku dni obejrzało na razie ponad 400 osób.

Film "Moje Bielany" from bielany on Vimeo.

Film pochodzi ze strony dzielnicy Bielany.

Mieszkańcy są na "tak"

- Bardzo mi się podoba, można odnieść wrażenie, że przekaz jest naturalny, a nie sztuczny, jak to w wielu promocyjnych nagraniach bywa - mówi Kasia z Bielan, którą poprosiliśmy o ocenę filmu. – Pokazano fajne, ciekawe miejsca, które jako mieszkanka dzielnicy również mogę z czystym sumieniem polecić – dodaje.

To nie jedyna ciekawa inicjatywa dzielnicy, dużym sukcesem zakończył się również projekt „Misja: Bielany”, w którym można było wcielić się w role Agenta Biura Ochrony Burmistrza. Gra znalazła się na drugim miejscu w kategorii kampanii online IV Festiwalu Promocji Miast i Regionów organizowanego przez grupę Ströer.

Zobacz również:

Gra „Misja Bielany” tak się spodobała, że będzie druga część
Medea na bielańskim basenie - relacja dziennikarki obywatelskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto