Bierz od życia więcej z ALL (Accor Live Limitless)

Materiał informacyjny

Sieć hoteli Accor zaprasza wszystkie osoby ciekawe nowych wrażeń do dołączenia do programu lojalnościowego ALL (Accor Live Limitless) – o związanych z nim atrakcjach można się było przekonać na wyjątkowym FestivALL Pasji, zorganizowanym w hotelu Novotel Warszawa Centrum.

To nowa odsłona programu lojalnościowego sieci hoteli Accor. Dotąd podstawą programu ALL (Accor Live Limitless) było zbieranie punktów za pobyty w hotelach sieci. Nowością oferowaną od stycznia 2020 r. jest otwarcie się międzynarodowej marki na lokalne społeczności. Ich przedstawiciele, nawet nie nocując w hotelu, mogą także zbierać punkty, korzystając z bogatej oferty sieci Accor.

Punkty zniżkowe można przeznaczać na pobyty w hotelach sieci Accor, płatności w restauracjach czy wymienić u partnerów programu, np. na mile w programie Air France/KLM. Do tego ALL umożliwia dostęp do specjalnych ofert i liczne benefity zarówno podczas pobytu w hotelu, jak i poza nim.

Przystąpienie do programu jest łatwe. Wystarczy wejść na stronę internetową programu i zarejestrować się online. Operacja trwa zaledwie kilka minut. Od tego momentu dzięki Accor Live Limitless otrzymujemy możliwość stałej zniżki do 10 proc. na pobyt w hotelu. Dodatkowo mamy szansę na nawet 40 proc. zniżki, dzięki ofertom dostępnym tylko dla uczestników programu.

- By pokazać, na czym polega program i zachęcić do przystąpienia do niego, zorganizowaliśmy w Warszawie w hotelu Novotel Centrum specjalne wydarzenie z bardzo bogatą ofertą dla naszych obecnych i potencjalnych klientów - mówi Luc Gesvret, Chief Topline & Operation Officer z Accor Eastern Europe.

Luc Gesvret wyjaśnia, że program ALL stał się uzupełnieniem usług typowo hotelarskich, przygotowanych przez operatora. - Zmieniły się oczekiwania naszych gości, którzy chcą więcej niż tylko noclegu, stąd taka rozbudowana oferta. Oni oczekują dodatkowych wrażeń – argumentuje Luc i trudno się z nim nie zgodzić. - Czym więcej punktów uzbierasz, tym większe korzyści z tego masz – z nieukrywaną przyjemnością wyjaśnia ideę tego niesamowitego programu Luc Gesvret.

Marta Hancock, Deputy Chief Topline & Operation Officer z Accor Easten Europe zauważa, że sobotnie spotkanie w Novotelu Centrum jest ukoronowaniem miesięcznej celebracji nowego programu. - Frekwencja przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Jest kolorowo, smacznie, dynamicznie - ocenia wydarzenie w warszawskim hotelu.

Klient i jego wymagania zmieniają się dynamicznie. - Dzisiejszy gość hotelowy oczekuje, że to my wiemy, jakie są jego oczekiwania, preferencje - mówi Marta Hancock. Jak zapewnia, firma wie, jak zadowolić rosnące oczekiwania klienta i przyciągnąć kolejnych. Sobota impreza była tego potwierdzeniem.

Luc Gesvret i Marta Hancock zgodnie zauważają, że Polacy są gotowi na nowe wyzwania. Firma ma bazę członków programu, którzy często prosili o rozszerzenie programu lojalnościowego właśnie o wydarzenia gastronomiczne, sportowe, kulturalne czy muzyczne. - Dlatego chcieliśmy się z Państwem spotkać 1 lutego w Warszawie, by pokazać, jak bogatą ofertę proponujemy, by zachęcić do dołączenia do Accor Live Limitless – mówią.

Warszawski hotel zapełnił się więc ciekawymi nowych wrażeń warszawiakami i nie tylko, dla których firma przygotowała wiele niespodzianek. Uśmiechom na twarzach odwiedzających nie było końca.

Co można było odkryć w sobotni dzień z grupą Accor? Program FestivALL Pasj w hotelu Novotel Warszawa Centrum zawierał m.in. bliski kontakt z psami rasy samojed, spotkanie ze znaną podróżniczką-blogerką, możliwość skosztowania wyrafinowanej kuchni i wybornego wina, sprawdzenia się w grach zręcznościowych czy odbycia podróży w czasie do lat 70., do siermiężnej Polski w modnym ostatnio escape roomie, zlokalizowanym na 20 piętrze hotelu.

Wyjątkową atrakcją imprezy było spotkanie z gromadą wesołych psów rasy samojed. Ich opiekunka, Iwona Lenarczyk-Małecka, miała dużo do opowiadania, bo białe samojedy charakteryzują się tym, że każdy z nich ma inny charakter. - Opiekun takiej gromadki musi być prawdziwym pasjonatem tej rasy. One za to odwdzięczają się miłością– zapewniała pani Iwona, od 20 lat zajmująca się hodowlą psów tej rasy.

Dzieciaki były zachwycone możliwością spotkania z samojedami i wysłuchania ciekawych historii z życia hodowcy tych sympatycznych zwierząt. Zdjęciom i głaskaniu nie było końca, a i dorośli mieli niezłą zabawę.

Pasja to jak wiadomo wyrzeczenia, ale i przyjemność. O swojej mówiła Ewa Chojnowska-Lesiak, blogerka i podróżniczka. Podczas opowieści o podróżach do Afryki prezentowała też wiele pięknych zdjęć. Podróżniczka prowadzi blog “Szpilki w plecaku”, na którym opisuje wiele niespodziewanych i zaskakujących przygód. Słuchacze byli pod wrażeniem a pytaniom nie było końca.

Od samego wejścia do hotelu zapach świeżej pizzy z pieca dawał znać, że i kuchnia to ważna część naszego życia. Zatem w sobotę można było skosztować smaczną pizzę, dobrą kawę, szynkę, oliwki oraz posmakować win oferowanych przez Accor i partnerów programu.

Organizatorzy tego niezapomnianego spotkania zadbali też o modną w ostatnim czasie zabawę w escape room pod hasłem “podróż w czasie”. Można więc było przenieść się w odległe lata 70. XX wieku, w których brakowało wszystkiego, porządku pilnowała milicja, a atrakcją był jedyny program telewizyjny. Wszystkim bawiącym się w chowanego humory dopisywały.

Zabawa była niezła, bo przy okazji wizyty w escape roomie można było zobaczyć i dotknąć oryginalne rzeczy z tamtej epoki, przymierzyć mundur milicjanta czy zadzwonić ze starego telefonu z wykręcaną tarczą. Atrakcją było ulokowanie escape roomu na 20. piętrze hotelu z widokiem na Pałac Kultury i Nauki, symbolem PRL-u

Marta Hancock podkreśla z radością, że firma Accor stawia na tzw. efekt wow. - Zależy nam na tym, by nasz gość był zainteresowany nie tylko noclegiem ale także atrakcjami dla niego przygotowanymi. Jak dodaje, do programu ALL dołącza coraz więcej firm partnerskich, co sprawia, że staje się jeszcze atrakcyjniejszy. Zatem z przystąpienia do programu są same korzyści z których nie sposób nie skorzystać.

Czy oczekiwania Polaków różnią się od tych wyrażanych przez klientów z innych krajów? Jeśli chodzi o trendy i najważniejsze oczekiwania, to Polacy nie różnią się niczym od innych narodów. - Raczej te oczekiwania uwidaczniają się w skali globalnej, niezależnie od narodowości - wyjaśnia Marta Hancock.

Firma Accor to ponad 5000 hoteli w 110 krajach. Jak zapewnia Luc Gesvret, sieć otwiera się na społeczności lokalne, by hotele były miejscem spotkań i wydarzeń także dla osób, które nie nocują w obiekcie.

Wideo

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3