Bilety w Warszawie coraz częściej kupujemy w formie mobilnej
Zarząd Transportu Miejskiego jest świadomy, że rynek biletów mobilnych systematycznie rośnie. Widać to po wynikach za pierwsze dwa kwartały 2019 roku. Od stycznia do marca pasażerowie kupili bilety za łączną kwotę 9,4 mln zł, a w ciągu kolejnych trzech miesięcy kupili ich przez urządzenia mobilne jeszcze więcej bo za 10,7 mln zł.
Niezmiennie największą popularnością cieszą się bilety 20-minutowe. W pierwszym półroczu 2019 roku pasażerowie kupili ich (normalnych i ulgowych) aż 3 574 861 sztuk - w drugim kwartale sprzedaż była większa o 193 813 sztuk w porównaniu do okresu styczeń – marzec. Łączna wartość takich biletów sprzedanych w pierwszym półroczu wyniosła 10,5 mln zł.
ZOBACZ TEŻ: 400 tysięcy złotych wyrzucone w błoto. Marnujemy miliony bezpłatnych wejściówek do metra
Pasażerowie chętnie kupowali również bilety jednorazowe przesiadkowe 75-minutowe. W ciągu sześciu pierwszych miesięcy 2019 roku kupili ich 1 912 299, w obu kwartałach odpowiednio: 1 013 515 oraz 898 784 sztuki. Łącznie ich wartość wyniosła 7,3 mln zł.
Dane za pierwsze półrocze są obiecujące, bo w sumie za pośrednictwem aplikacji mobilnych Zarząd Transportu Miejskiego sprzedał bilety o wartości 20,2 mln zł. W całym 2018 roku wartość sprzedaży w tym kanale dystrybucji wyniosła 29,8 mln złotych. Pasażerowie w Warszawie mogą nabywać bilety za pośrednictwem aplikacji: SkyCash, jakdojade.pl, mPay, moBilet, Mint Mobile oraz zbiletem.pl.
ZOBACZ TEŻ: Bramki w metrze. Czy są potrzebne w Warszawie? Inne kraje podpowiadają rozwiązania
POLECAMY TEŻ:
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?