Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bruce Willis z polską wódką

Maciej Jędrzyński
Grupa Belvedere, do której należy firma Sobieski, nawiązała współpracę z gwiazdą kina i znanym producentem filmowym Brucem Willisem. Za 16 milionów dolarów będzie on promował wódkę Sobieski na drukowanych i cyfrowych ...

Grupa Belvedere, do której należy firma Sobieski, nawiązała współpracę z gwiazdą kina i znanym producentem filmowym Brucem Willisem. Za 16 milionów dolarów będzie on promował wódkę Sobieski na drukowanych i cyfrowych materiałach reklamowych. Ponadto będzie też brał udział w promocyjnych wydarzeniach na wybranych rynkach w Europie i Chinach. W tym roku spodziewany jest przyjazd gwiazdy do Polski. Wódka jest produkowana m.in. w Destylarni Sobieski w Starogardzie Gdańskim, wchodzącej w skład Grupy Sobieski.

- Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z nawiązania współpracy - nie ukrywa Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere. - Kiedy zastanawialiśmy się, kto byłby najodpowiedniejszym ambasadorem wódki Sobieski, od razu pomyśleliśmy o Bruce Willisie. Podobnie jak wódka Sobieski odniósł on wyjątkowy sukces, zachowując przy tym oryginalność i miłe usposobienie oraz niebanalną, prawdziwą osobowość.

Sam aktor twierdzi, że osobiście starannie dobiera produkty, z którymi ma być kojarzony.
- Wódka Sobieski zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie ze względu na wysoką jakość, autentyczność i atrakcyjną cenę - zapewnia Bruce Willis.
W prasie lub na portalach internetowych można przeczytać wyznania aktora, iż na początku swojej kariery nie stronił od alkoholu i prowadził prawdziwie rockandrollowy styl życia.

Poza tym już sam tytuł słynnego filmu z jego udziałem - "Szklana Pułapka" (tytuł oryginalny "Die Hard") - w kontekście reklamy alkoholu może mieć w naszym kraju negatywny wydźwięk. Jednak w Grupie Belvedere nie mają takich obaw, podkreślając, że filmografia gwiazdora jest bardzo długa i składa się z wielu innych znanych i doskonałych tytułów.

W Grupie Belvedere przypominają jednocześnie, że poprzez kampanię realizowaną w USA pod nazwą "Truth in Vodka" ("Prawda o wódce"), firma Sobieski zachęca klientów, by skoncentrowali się na tym, co znajduje się w butelce, zamiast na tanich chwytach reklamowych czy efektownym opakowaniu. To hasło, według przedstawicieli fir- my, skutecznie trafia do klientów. Nowa kampania reklamowa z udziałem Bruce Willisa będzie, zdaniem Grupy Belve- dere, w nieszablonowy sposób wprowadzać te reguły w życie.

Dodajmy, że to nie pierwszy aktor, który reklamuje polski alkohol. Do kupowania niegdyś bardzo popularnego w całym kraju piwa EB zachęcał przed laty w telewizji francuski gwiazdor Jean Reno.

Loren na zamku

W 2002 roku Polacy mogli oglądać w telewizji reklamy z udziałem Sophii Loren.
Aktorka zachęcała do makaronów Malma, produkowanych w Malborku. Nie ujawniono gaży Sophii Loren. Podobno koszt wynajęcia zamku na czas zdjęć wyniósł 20 tys. zł. Włoszka była podejmowana w Malborku z honorami. Zaproszono nawet Daniela Olbrychskiego, by towarzyszył aktorce podczas jednej z kolacji. Cztery lata później produkcja makaronu stanęła, bo firma wpadła w kłopoty finansowe. Z czasem produkty wróciły do sklepów z nieco zmienionym szyldem producenta - Malma Pasta.
Jacek Skrobisz

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto