Do przetargu przystąpiły włosko-tureckie konsorcjum Astaldi i Gulermak oraz Sinohydro z Chin. 15 marca minął ostatecznie termin składania ofert na budowę odcinka od stacji C1 Połczyńska wra ze ze Stacją Techniczno-Postojową na Morach do stacji C4 Powstańców Śląskich.
Bużet Warszawy przewidział w najbliższych latach na tę inwestycję 1,2 mld zł. Astaldi i Gulermak zaproponowały w swoim kosztorysie prace warte 1,6 mld zł, z kolei oferta chińskiego Sinohydro była jeszcze droższa - 1,67 mld zł. Kryteria, które zadecydują o wygranej w przetargu to przede wszystkim cena oraz przedłużenie rękojmi na roboty budowlane.
Obaj oferenci zaproponowali skrócenie czasu realizacji projektu o dwa miesiące oraz wydłużenie okresu rękojmi do 60 miesięcy. Długość odcinka, na którym znajdą się trzy nowe stacje, to 3,92 km.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?