"Przyjdź jako klaun, zjedz jak król" - takim hasłem reklamuje się największa konkurencja McDonald’s. Każdy, kto 31 października przyjdzie przebrany za klauna, dostanie darmowego Whoopera.
Przebranie, przynajmniej oficjalnie, ma nawiązywać do postaci krwiożerczego klauna, znanego z filmu i powieści “To” Stephena Kinga. Akcja #ScaryClownNight została wymyślona przez hiszpańską agencję reklamową LOLA MullenLowe. Promocja obowiązuje w całej Polsce.

Aktywiści znaleźli sposób na pozbycie się samochodów w miastach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?