BUW zaprezentował swój spot promujący. Jest nowocześnie i po angielsku [WIDEO]

Red.
BUW zaprezentował swój spot promujący. Jest nowocześnie i po angielsku [WIDEO] screen z filmiku
Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie ma nowy spot promujący. Film robi furorę nie tylko wśród studentów.

Nowoczesny, przyjazny studentom, profesjonalny – taki obraz BUWu wyłania się z nowej kampanii promującej tę instytucje. Przestronne wnętrza uzupełnione są ujęciami architektury i przyrody. Ta ostatnia widziana jest z perspektywy ogrodów biblioteki. Film promujący Bibliotekę UW został stworzony przez MyWorks Studio trwa niewiele ponad minutę i pokazuje wszystkie ważniejsze zakamarki warszawskiej placówki. Obrazom towarzyszą także podpisy w języku polskim i angielskim.

Film szybko zdobył sympatię Internautów. Przez trzy dni od emisji film obejrzało ponad 5 tysięcy osób.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie