Zmiana harfy na pszczołę
Ryanair Sun zmienia nazwę. Od jesieni 2019 roku będzie nazywać się Buzz. Buzz to dźwięk naśladujący bzyczenie pszczoły, symbolem nowej marki będzie więc wizerunek tego owada, który pojawi się na ogonach samolotów. Załogi dostaną nowe umundurowanie w kolorach pomarańczowym i brązowym. Zdaniem firmy Buzz symbolizuje „młodość, zapał i pozytywną energię".
- Od jesieni tego roku Ryanair Sun stopniowo będzie zmieniał barwy maszyn na kolorystykę Buzz. Malowanie rozpocznie się dopiero po sezonie letnim - poinformował Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz.
Lotnisko w Modlinie ma być bazą dla pięciu takich samolotów. To oznacza, że pasażerowie spotkają tu maszyny zarówno z harfą na ogonie (znak Ryanaira), jak i pszczołą (Buzz). Warto dodać, że Buzz będzie też na Okęciu, ale tylko na trasach czarterowych dla biur podróży.
Obecnie linia dysponuje flotą 17 samolotów, a latem ta liczba wzrośnie do 25. Prezes Buzz chce, żeby do lata 2020 roku wszystkie 25 samolotów funkcjonowało już z logo Buzz.
Zobaczcie też:
Nowe połączenia
Ryanair ogłosił 30 nowych tras z Polski w rozkładzie lotów na sezon zima 2019/2020. Przewoźnik liczy, że w tym roku w Polsce obsłuży 12,7 mln pasażerów na ponad 190 trasach w sezonie zimowym, a w sezonie letnim na ponad 220.
Z Modlina w tegorocznym rozkładzie letnim będzie tylko jedno nowe połączenie – do Pescary we Włoszech. Nowością na zimę 2019/20 będzie z kolei Tel Awiw (cztery razy w tygodniu).
Niestety, dla Ryanaira otwieranie nowych połączeń krajowych z Warszawy jest zbyt trudne. Na lotnisku w Modlinie nie ma miejsca na rozwój, a na Lotnisku Chopina stanowiska postojowe byłyby bardzo oddalone od terminala.
- Warszawa jest dla nas trudna. Ile razy próbujemy uruchamiać trasy krajowe z Lotniska Chopina, wyznaczają dla naszych samolotów stanowiska, do których dowóz zajmuje czasem tyle, ile sam przelot - powiedział Juliusz Komorek, Przewodniczący Rady Nadzorczej Buzz.
Buzz - niezupełnie nowa marka
Buzz to nie jest zupełnie nowa marka, należy ona do grupy Ryanair od 2003 roku, gdy została kupiona od KLM, a następnie wchłonięta przez Ryanair. Teraz ta nazwa ożywa.
- Zmiana wynika ze strategii Ryanaira, by w grupie działały co najmniej cztery linie lotnicze pod niezależnymi brandami. Ważne jest dla nas, żeby zacząć budować marki również lokalne, co wpłynie na ich postrzeganie przez klientów - powiedział Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz.
Buzz to jedna z czterech linii lotniczych, tworzących grupę Ryanair Holdings, obok głównej linii Ryanair DAC, austriackich tanich linii lotniczych Laudamotion i brytyjskiego Ryanair UK.
Nowa strona internetowa i aplikacja
Wraz ze zmianą nazwy, jesienią tego roku ruszy nowa strona internetowa oraz aplikacja Buzz. Poprzez stronę i aplikację Buzz pasażerowie będą mogli dokonywać rezerwacji lotów na trasach oferowanych w ramach siatki połączeń Ryanair, w tym na trasach obsługiwanych przez Buzz.
POLECAMY TEŻ:
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?