Jesienią zeszłego roku sieć hipermarketów Carrefour wprowadziła nowość w swoich sklepach - specjalne strefy outlet. Test takiego rozwiązania odbywał się między innymi w warszawskim sklepie w CH Atrium Targówek. Po kilku miesiącach okazało się, że taki koncept odpowiada klientom, dlatego strefy wyprzedażowe powstały w kolejnych miejscach.
- Przeprowadzony jesienią w sklepach Carrefour w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku test stref outlet pokazał, że koncept wpisuje się w oczekiwania klientów sieci poszukujących korzystnych okazji zakupowych i doceniających zarówno konkurencyjne ceny, jak również szeroką dostępność towarów - informuje w komunikacie sieć Carrefour.
Nie przegapcie
W ostatnich dniach do portfolio sklepów, w których działają strefy outlet dołączyły trzy nowe hipermarkety, z czego dwa w Warszawie:
- na Pradze-Północ w Galerii Wileńskiej przy ul. Targowej 72
- na Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich 126.
W Carrefour outlet znajdziemy szeroką ofertę produktów przemysłowych w różnych kategoriach, m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki czy sprzęt RTV/AGD. Ceny asortymentu rozpoczynają się już od 1,99 zł. (w przypadku pierwszych, testowym sklepów, ceny rozpoczynały się od 1 zł). Produkty grupowane są według cen - do 5, 10, 15 zł, choć klienci znajdą tam również strefę okazji oraz super ofert.
Zobaczcie też:
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?