Prawie 600 internautów zagłosowało za projektem etykiety „Cwaniak”. Mężczyzna w berecie, białej koszuli i spodniach na szelkach ma uniesioną do góry pięść. W tle widać warszawską Starówkę. – W tej chwili pracujemy z autorem projektu nad modyfikacjami, ale całość zachowa pierwotny charakter – podkreśla Dominik Grott, szef działu marketingu Polonii.
Na drugim miejscu wśród głosujących znalazł się projekt etykiety z czarną panterą. Trzecie miejsce zajął projekt z surrealistycznym Pałacem Kultury i Nauki oraz dużym logiem Polonii.
Zobacz projekty, które brały udział w głosowaniu |
Napój energetyczny warszawskiego klubu ma smakować podobnie jak inne popularne napoje energetyczne i kosztować 3,50 zł za litr. Będzie go można kupić w Warszawie i okolicach, a na etykiecie będzie miał logo klubu Polonia Warszawa.
Klub podpisał w tej sprawie umowę z jednym z browarów. Napój będzie produkowany na bazie tauryny z kofeiną. Najpierw do kupienia będą napoje w litrowych plastikowych butelkach, potem także w puszkach 0,33 litra. Sprzedawane będą w dużych sieciach handlowych, m.in. w Leclercu i MarcPolu.
To nie wszystko. – Podpisaliśmy specjalny aneks do umowy i browary będą produkować dla nas także piwo – mówi Dominik Grott. Nie wyklucza, że etykieta piwa Polonii także zostanie wybrana w drodze konkursu.
Czytaj również:
Ferajna, a może Czarna Energia?
„Energetyk” - napój energetyczny Polonii Warszawa
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?