5 z 10
Poprzednie
Następne
Ćwierć wieku Mordoru. „To historia polskiego biznesu w pigułce! [PRZEGLĄD]
5. Lepsza infrastruktura
Wielu ekspertów wspomina, że Służewiec nie był przygotowany do roli zagłębia biurowego. Wąskie drogi, brak parkingów, niezbyt dobra komunikacja miejska, to tylko część bolączek. Z czasem jednak udało się pewne braki wyeliminować. Poszerzono Wołoską, zwiększono częstotliwość jazdy tramwajów, stworzono nowe trasy SKM. W przyszłości tramwaj ma połączyć "Mordor" z Aleją Wilanowską, a Marynarska zyska większą przepustowość. - Zmiany w infrastrukturze drogowej na Służewcu i remonty ulic wymagają cierpliwości. Za kilkanaście miesięcy Służewiec może jednak pozytywnie zaskoczyć wiele osób tym, jak bardzo zmieni on swoje oblicze – tłumaczy Dorota Ejsmon z Savills.