Rozpoczęto już wykop pod kolejną kondygnację, sięgającą jeszcze 7 m w głąb ziemi. To będzie ostatni poziom tej stacji – na nim znajdzie się peron pasażerski. - Zanim dotrzemy do poziomu płyty dennej, musimy zdemontować obudowę tuneli – pozostałość po pracy TBM-ów w niezakończonej konstrukcji stacji. Warto przypomnieć, że etap podstropowy budowy stacji nastąpił dopiero po przejściu maszyn drążących. Pozostawione przez nie tunele, dziś znajdujące się we wnętrzu stacji, zniknęły już na około 1/4 jej długości - informuje wykonawca.
Zobacz: Niezwykły strop na nowo powstającej stacji metra Rondo ONZ [ZDJĘCIA]
Jak widać na zdjęciach, tunele przebiegające pod Rondem ONZ posiadają wzmocnienie w formie metalowych klamr dodatkowo spinających segmenty. Razem z tunelami należało rozmontować przebiegające w ich wnętrzach instalacje obsługujące zaplecze maszyn drążących – dopiero po ich ponownym montażu TBM-y Maria i Anna będą mogły kontynuować drążenie.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?