Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Do Polski wkroczyła luksusowa konkurencja dla PKP. Jak wyglądają pociągi Leo Express?

tos
W składzie, który obsługiwać będzie połączenie z Krakowa do Pragi przewoźnik wyznaczył trzy klasy, w których można będzie podróżować. 

Leo Express klasa ekonomiczna
Klasa ekonomiczna to darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, klimatyzacja, obsługa stewardów, możliwość zakupu cateringu wprost do stolika za przystępne ceny, gry towarzyskie, niskopodłogowe wagony dostosowane dla pasażerów niepełnosprawnych oraz z wózkami dziecięcymi oraz Strefa Kubusia dla najmłodszych. 

Leo Express klasa biznes

Klasa biznes to wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej części pociągu, pierwszeństwo w obsłudze, skórzane siedzenia i ciekawe wykończenie wnętrza, zestaw do spania na nocnych połączeniach, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. 

Leo Express klasa premium

W ofercie klasa premium znalazły się cichy przedział, trzydaniowe menu dla klasy premium w cenie biletu z posiłkami podawane na porcelanie, regulowane skórzane fotele regulowane aż do pozycji horyzontalnej wygodne do spania, najwyższy priorytet obsługi, możliwość wypożyczenia koca, zestaw do spania na nocnych połączeniach, przystosowane oświetlenie w ciągu dnia i nocy, wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej sekcji pociągu, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja.
W składzie, który obsługiwać będzie połączenie z Krakowa do Pragi przewoźnik wyznaczył trzy klasy, w których można będzie podróżować. Leo Express klasa ekonomiczna Klasa ekonomiczna to darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, klimatyzacja, obsługa stewardów, możliwość zakupu cateringu wprost do stolika za przystępne ceny, gry towarzyskie, niskopodłogowe wagony dostosowane dla pasażerów niepełnosprawnych oraz z wózkami dziecięcymi oraz Strefa Kubusia dla najmłodszych. Leo Express klasa biznes Klasa biznes to wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej części pociągu, pierwszeństwo w obsłudze, skórzane siedzenia i ciekawe wykończenie wnętrza, zestaw do spania na nocnych połączeniach, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i mały stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. Leo Express klasa premium W ofercie klasa premium znalazły się cichy przedział, trzydaniowe menu dla klasy premium w cenie biletu z posiłkami podawane na porcelanie, regulowane skórzane fotele regulowane aż do pozycji horyzontalnej wygodne do spania, najwyższy priorytet obsługi, możliwość wypożyczenia koca, zestaw do spania na nocnych połączeniach, przystosowane oświetlenie w ciągu dnia i nocy, wybrane napoje i przekąski w cenie biletu, więcej prywatności w oddzielnej sekcji pociągu, darmowy dostęp do wi-fi, gniazdko elektryczne i stolik przy każdym siedzeniu, gry towarzyskie i klimatyzacja. mat.prasowe
20 lipca kursowanie w Polsce rozpoczyna Leo Express, zagraniczny przewoźnik kolejowy, który ma być konkurencją dla PKP. Na razie kursy będą odbywały się tylko na jednej trasie - ruszy z Krakowa, przez Katowice i zatrzyma się w czeskiej Pradze. Przez Warszawę Leo Express na razie nie będzie kursował, ale rozwinięcie siatki połączeń w przyszłości jest możliwe. Jak wyglądają w środku pociągi Leo Express? Zobaczcie w galerii zdjęć.

Leo Express - czeski, prywatny przewoźnik dalekobieżny ruszy po polskich torach 20 lipca. Bilety można kupować już od 25 czerwca, a najtańszy przejazd z Polski do Pragi kosztuje 19 zł.

Do wyboru są trzy klasy: ekonomiczna, biznesowa i premium. Kursy będą odbywać się w trybie weekendowym, od piątku do poniedziałku. Pociągi Leo Express wyposażone są m.in. w gniazdka, WiFi oraz oferują catering. Z informacji od przewoźnika wynika, że średnia cena biletu do klasy Economy z Krakowa do Pragi będzie oscylować w okolicach 60-80 złotych, z Katowic do Ołomuńca zaś około 35-45 złotych. Im wcześniej kupi się bilet, tym mniej się zapłaci.

Zakres tras nie obejmuje na razie Warszawy - Jesteśmy otwarci na poszerzenie tras, jednak na razie skupiamy się na wypełnianiu luk tam, gdzie PKP nie dociera, albo gdzie ma mało połączeń. Dlatego na ten moment nie przewidujemy kursów obejmujących Warszawę - informuje rzecznik prasowy czeskiego przewoźnika.

Wiemy, że w tej chwili Leo Express uruchamia pociągi w 3 krajach Europy – w Czechach, na Słowacji i w Niemczech. Firma dysponuje również siatką skomunikowanych połączeń autokarowych, które w Polsce obejmują połączenia takie jak Warszawa – Bogumin – Wiedeń/Praga, Kraków – Lwów, Kraków – Katowice – Bogumin – Ostrawa lub Kraków – Poprad – Košice.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto