Efekty lepszej komunikacji stały się widoczne od razu po otwarciu obwodnicy. Do Janek zaczęli przyjeżdżać mieszkańcy nawet najbardziej oddalonych zakątków miasta. Większa liczba gości sprawiła, że postanowiliśmy przeorganizować nasz sklep tak, aby był bardziej przyjazny dla odwiedzających nas osób – mówi Karol Barcal, Local Marketing Manager IKEA Janki.
Na przestrzeni ostatniego roku przebudowie uległo trzy czwarte powierzchni sklepu. Zmiany pozwalają swobodniej poruszać się po sklepie i szybciej znajdować poszukiwane produkty. Wprowadzono także nowe ekspozycje w formie „wysp”, które prezentują gotowe pomysły na urządzenie wnętrz, co pozwala odwiedzającym odnaleźć nowe inspiracje dla swoich domów.
Z okazji kampanii „Dziecinny dojazd obwodnicą” IKEA Janki przygotowała dla swoich klientów wiele ofert specjalnych m.in., komplet filiżanek z porcelany skaleniowej przeceniony z 59,99 na 29,99, czy stolik kawowy przeceniony z 99,99 na 49,99. Akcja „Dziecinnie prosty dojazd do Janek” potrwa do 09.11.2014
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?