Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dom Mody się nie sprawdził. Biedronka i odzież z Azji zamiast butików projektantów

red
Dom Mody się nie sprawdził. Biedronka i odzież z Azji zamiast butików projektantów
Dom Mody się nie sprawdził. Biedronka i odzież z Azji zamiast butików projektantów Szymon Starnawski
Ekskluzywny Dom Mody Modo nie zdał egzaminu. Teraz galeria wraca w nowej formie. Centrum Łopuszańska 22 ma być na "każdą kieszeń". Z Biedronką, outletami i tanią odzieżą z Azji.

Dwa lata temu z wielką pompą otwierano Dom Mody Modo. Wewnątrz znalazło się około 300 butików, w tym autorskie sklepy najbardziej znanych polskich projektantów - Łukasza Jemioła czy Teresy Rosati. Niestety, przełomowy projekt nie wypalił. Dom Mody miał niewielu klientów, a zdarzały się takie dni, że ogromny obiekt świecił pustkami. Kolejni najemcy rezygnowali i wydawało się, że centrum jest blisko upadku. Teraz tureccy właściciele wpadli na nowy pomysł.

Zobacz też: QUIZ. Czy zdasz egzamin na warszawiaka? Nie będzie łatwo!

- Nie chcemy mylić ludzi. Nie jesteśmy już miejscem high-fashion. Jesteśmy centrum handlowym dla przeciętnego warszawiaka, na każdą kieszeń - tłumaczy nam osoba zajmują się marketingiem w galerii. Zmiana jest ostatnią deską ratunku. W Modo z każdym miesiącem ubywało nie tylko klientów, ale także projektantów. Zaczęły pojawiać się inne sklepy, w tym outlety.

Tych ekskluzywnych miejsc będzie coraz mniej. Zamiast tego powstała strefa z odzieżą z Indii, Chin i Turcji. - Nazwaliśmy ją Azja Market. Są tam sklepy z odzieżą z importu. Jest tam inna forma handlu, podobna do bazaru - słyszymy. Ubrania mają być tam tańsze niż w innych marketach. Obok pojawiły się również outlety. Wkrótce w Centrum Łopuszańska 22 otworzy się też Media Expert, Biedronka oraz Pepco.

Zobacz też: Najpiękniejsze ulice w Warszawie. Te miejsca musisz odwiedzić [PRZEGLĄD]

- Nie następuje fizyczne zamknięcie centrum. W momencie, gdy otwiera się Media Expert (8 czerwca) nastąpi po prostu symboliczna zmiana nazwy - słyszymy. Warto przypomnieć, że w nowym Centrum Łopuszańska zostaje kilkadziesiąt butików, które działają od początku istnienia Modo (czyli od jesieni 2015). Czy dalej będą chciały tu działać po wielkich zmianach?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto