Dowiedz się, co jeść, aby mieć dobry wzrok

abcZdrowie.pl
archiwum
Udostępnij:
Jeśli mamy problemy ze wzrokiem, to nie musimy od razu kupować suplementów diety. Wystarczy zmienić nawyki żywieniowe.

Czy w ostatnim czasie zauważyłeś u siebie pogorszenie wzroku, bolą cię oczy i czujesz, że są zmęczone? Nie czekaj aż będziesz musiał nosić okulary – zmień swoją dietę. Właściwy sposób odżywiania może poprawić jakość widzenia. Aby zahamować zwyrodnienie plamki żółtej, spożywaj częściej migdały oraz pomidory. Ochronę przed zespołem suchego oka zapewnią ryby, np. makrela, pstrąg, sardynki, łosoś. Są one źródłem kwasu DHA, a to przez niski poziom tego składnika w organizmie pojawiają się problemy ze wzrokiem. Nie możemy też zapominać o jajkach – zawierają one cynk, zeaksantynę oraz luteinę, które bardzo dobrze wpływają na oczy.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Wsparcie redakcyjne od:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Materiały promocyjne partnera

Q&A z Bartoszem Kurkiem

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

A
Alek
mi optometrysta powiedział bym jadł łososia norweskiego bo jest zdrowy ma dużo kwasów omega
Więcej informacji na stronie głównej Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie