Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dzwonią Czytelnicy. Czyli w Stargardzie o... załatwianiu reklamacji

Redakcja
Informujemy, że w różnych sprawach dot. miasta i okolic, możecie Państwo dzwonić do siedziby Głosu w Stargardzie, pod numer 91 578 47 28.

Reklamację załatwili bez nerwów
– Wybrałem się z żoną do sklepu „Kuba Meble", żeby kupić kanapę – opowiada Michał Maśliński. – Mam uszkodzony kręgosłup, więc zamówiłem taką podwyższoną. Po dwóch tygodniach mi ją przywieziono. Ale odbiegała od moich oczekiwań. Złożyłem reklamację, w sklepie poinformowano mnie, że za tydzień lub dwa przyjedzie przedstawiciel i dokona oceny. Pomyślałem, że zaczną się problemy i będę musiał prosić o pomoc rzecznika konsumentów. Zamiast wiadomości o przyjeździe przedstawiciela usłyszałem w telefonie, że następnego dnia mam być w domu, bo przywiozą mi kanapę. Tak bezstresowo powinna być załatwiana każda reklamacja.

od 7 lat
Wideo

Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto