- Pierwszy tydzień od startu FACTORY Warszawa Annopol przyniósł 120 tysięcy odwiedzin, co oznacza jeden z najlepszych wyników otwarcia outletu na polskim rynku. Analizując warszawski rynek, na którym format outlet jest już dobrze znany od ponad 10 lat, zakładaliśmy zbliżone wartości, choć rzeczywistość okazała się lepsza od naszych oczekiwań” – mówi Agata Brzezińska, Country Manager firmy NEINVER Polska, zarządzającej siecią outletów FACTORY.
Zobacz naszą relację z otwarcia
W FACTORY Warszawa Annopol na 19 700 m2dzała ponad sto sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych, oraz pomieszczeń dydykowanych potrzebom klientów, niezwiązanych z zakupami.Wśród najemców znalazły się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci FACTORY mogą korzystać również z oferty popularnej drogerii Rossmann, oraz restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło.
Wielkanoc 2013 | |||
Koszyk ze święconką: jak go przygotować | Sztuka zdobienia wielkanocnych jaj | Pomysły na dekoracje świąteczne | 7 pokarmów do święconki |
Centrum FACTORY Warszawa Annopol dysponuje parkingiemna 800 samochodów, a najdogodniejszy dojazd do niego prowadzi od skrzyżowania z ulicą Łabiszyńską.
Budowa piątego outletu FACTORY w Polsce kosztowała 35 mln euro.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?