Pięć dni, ponad 40 pokazów, 120 wystawców w showroomie, co najmniej 6 tys. gości, warsztaty dla osób z branży, wystawy fotografii. To wszystko już niebawem w Łodzi podczas 8. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland.
Za sprawą tej imprezy o Łodzi robi się głośno w całej Polsce, a nawet i poza jej granicami. Tydzień mody gromadzi nie tylko polskie środowisko modowe, ale organizatorzy goszczą również sławy z Portugalii, Niemiec, Turcji, a nawet odległego Libanu czy Arabii Saudyjskiej.
Modowa Bitwa Miast. Zgłoś się do konkursu modowego i zgarnij nagrody!
- Tam po prostu trzeba być! Łódzki Fashion Week to kolebka polskiej mody. Już nie mogę się doczekać pokazów Łukasza Jemioła, Tomka Olejniczaka i Wioli Wołczyńskiej. Kibicuję też młodym projektantom Wojtkowi Haratykowi i Dominice Cybulskiej - powiedział nam Konrad Fado, stylista gwiazd i redaktor mody, który już odlicza dni do łódzkiej imprezy.
Z roku na rok znaczenie polskiego tygodnia mody rośnie. W ubiegłym sezonie wartość reklamowa Fashion Week wyniosła 25 mln zł. Oznacza to, że gdyby chcieć wykupić tyle stron reklam czy czasu antenowego, który media poświęciły tej imprezie, trzeba by wydać właśnie 25 mln zł.
Kolejna edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland rozpocznie się w Łodzi w środę 17 kwietnia i potrwa do niedzieli 21 kwietnia. Główne wydarzenia będą się skupiały na Księżym Młynie na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Natomiast bardziej awangardowe pokazy w cyklu Off Out Of Schedule odbędą się w Domu Towarzystwa Kredytowego przy ul. Pomorskiej. Najważniejszym elementem imprezy jak co roku jest Designer Avenue, czyli aleja projektantów, na której swoje najnowsze kolekcje pokażą czołowi polscy projektanci.
Podczas imprezy będzie również showroom, czyli miejsce, w którym swoje produkty będą sprzedawać projektanci, domy mody i rękodzielnicy.
Modowa Bitwa Miast: Oni już się zgłosili, teraz kolej na Ciebie
Bilety są do nabycia na stronie fashionweek.pl. Możesz je też wygrać w naszym konkursie! Wystarczy zgłosić się do Modowej Bitwy Miast i wywalczyć swoją stylizacją VIP-owski karnet na łódzki tydzień mody.
- Na Fashion Week można zaistnieć. Są media, blogerzy, dziennikarze modowi. Konkurs to przepustka do świata mody - dodaje Fado.
Instahistorie z VIKI GABOR
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?